sobota 23. dubna 2016

Tenisky

Ano, je to tak, podlehla jsem a pořídila si tenisky na běžné nošení... A je to to totálně super! Tyhle moje jsou Reebok a jsou tááák pohodlný a měkký a říkám si, že si asi pořídim další :) 
Opět si hrozně užívám víkend! Já tyhle víkendy s F. v Praze úplně miluju... Vstáváme pozdě, jdeme na Náplavku na trh dát si snídani a něco nakoupit, pak třeba někam na oběd nebo na procházku, večer si jdeme někam posedět s kamarády nebo jen tak spolu... Prostě pohoda :) Minulý týden jsme byli na kávě v Tricafe a je to tam moc pěkný, ale kávu bych úplně nedoporučila, takže se tam asi nebudeme vracet... Zítra půjdeme vyzkoušet novou kavárnu The Kavárna (ehm nevim jak to úplně napsat :D ) tak jsem zvědavá! 
Tahle bundička je taky velká láska, nosím jí skoro pořád! Můj cost per wear je opravdu velmi nízký u většiny věcí co mám - vzhledem k tomu, že nakupuju skoro výhradně ve slevách a mám vážně málo věcí to je docela jasný... 
Nosíte tenisky? A jaký je váš nejoblíbenější plán na víkend? 

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. Courání po městě, kafe/čaj, dobré jídlo... to je prostě ideální víkend! Já mám ráda, když je každý víkend trochu jiný, někdy právě takhle po městsku, jindy na celý den do přírody a ještě jindy jen zůstat doma a lenošit.
    A tenisky jsou boží! Já bych teda takovejm botám říkala botasky, ale je to jedno. Taky teď tenhle typ bot nosím často, dřív jsem se jim dost bránila, zvlášť takhle "na veřejnost", ale v UK jsem si úplně zvykla a je to parádička.
    A moc se mi líbí šaty, sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tyyjo, s tema dlouhyma vlasama bych te skoro neoznala. Odkud je prosim bundicka? Děkuju
    Jinak uz te sleduju roky a jsme si blizke vekem i stylem zivota. Navic mame letos taktez svatbu :-D Abych nebyla jen "ta pozitivni Pavla" jak uz se rozebiralo v drivejsich prispevcich a ted to nemylsim zle. Je videt, ze si pribrala, ale dulezitejsi je to, ze se umis prodat a pripadas si krasna a to z tebe vylozeme vyzaruje. Mj krasne dny a zustam porad tak stejne skvela!(i kdyz o tom vlastne ani nepochybuju) Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. ráda vstávám tak nějak časně, aby byl den dlouhý :) snídaně, pohodička, prochajda nebo cesta na chalupu. a dobrá káva :) a miluju, když se jednou za čas vydám na víkend právě do Prahy a užiju si Náplavku a různé kavárny, a ten správný ruch velkoměsta :) tenisky mám ráda, před pár měsíci jsem si po měsících váhání nakonec koupila new balance a jsou jako bačkůrky, a teď mám objednané superstar od adidas, tak se na ně moc těším :) btw Tvoje bundička je úžasná. odkud? Terka

    OdpovědětVymazat
  4. woow, ty tvoje vlasy! nádhernýý!
    mám zrovna ty tenisky na nohách, jsou prostě jako PAPUČKY a ještě ta barva.
    jaká byla The Kavárna? šla jsem nedávno okolo, ale neměla jsem čas tam zajít.

    OdpovědětVymazat
  5. Super bundička! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som si strasne oblubila tenisky v poslednej dobe :) je to pohodlne a sikovne :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o ROWENTA kulmu a cely rad vlasovej kozmetiky DOVE tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat