sobota 3. října 2015

Barcelona II.

To je děs jak ten čas běží! Už je to měsíc co jsme byli v Barceloně a už je tady říjen... Když tak koukám na ty fotky tak je mi ještě víc zima! Tam bylo tak krásně :) Měli jsme dost času na to aby jsme si v Barceloně prošli všechno možný ale stejně bych objevováním mohla strávit ještě několik dní... Dost nám pomohli tipy od Adély - tady! Podle toho jsme chodili na kávu a jídlo :) 
Sagrada Familia od mojí poslední návštěvy zase o kousek povyrostla :)
Parc Guell mě zklamal tím že nově je uzavřený a do hlavní části se platí vstup je to časově omezené a byla tam fronta jak blázen... A vtipný byl náš příchod - přijeli jsme metrem a pak jsme museli dojít ovšem tahle část města už nebyla na mapě kterou jsme měli... Tak jsme to tak nějak zkusili věděli jsme že musíme nahoru - no takže jsme se táhli do kopce a po schodech na slunci v horku - dalo to docela zabrat! A když jsme došli nahoru zjistili jsme že hned vedlejší ulice je celá z jezdících schodů a tam nahoru se dalo vyjet! No výborný :D 
Až po cestě domů jsem si uvědomila že jsem hrozně málo fotila a vlastně nemám žádnou fotku od moře ani fotku městečka... No děs! Tahle je úplně jediná - L'Estartit a Roca Maura v mraku :) 
Byla jsem na ponoru a bylo to parádní! S tatínkem :)
V tomhle městečku jsem byla už hodněkrát - zavzpomínala jsem si a koukněte tady - před pěti lety jsem byla blonďatá :) 

Máte místo v zahraničí kam se vracíte? A potápíte se? Jaké máte plány na podzim? 

Já se nějak nemůžu přepnout na ty chladný dny a je mi pořád zima a děsí mě jak se brzo stmívá... Ale čeká mě teď spousta novinek tak se těším :)

Mějte se krásně!
Alice

2 komentáře:

  1. chtěla jsem napsat to stejné, co slečna přede mnou! jste s tatínkem jak přes kopírák :)

    u nás to tady zatím na podzim moc nevypadá. na jednu stranu je hrozně fajn se každý den probudit do slunečného dne (jsem ten typ člověka, který sluníčko zkrátka potřebuju) na druhou stranu mi chybí pravý český podzim...nebo babí léto. chodit zabalená do teplé šály, sbírat kaštany.. :)

    OdpovědětVymazat