neděle 20. září 2015

Barcelona

Barcelona je krásná! Strávili jsme tam na začátku září pár dní a hrozně jsme si to užili :) Bydleli jsme v hostelu přímo v centru v gotické čtvrti asi minutu od slavné La Rambly... Gotická čtvrť je kouzelná jestli máte rádi ztrácení se v malých uličkách a představování si že tudy chodili králové a královny nebo Kryštof Kolumbus - no a to já miluju :) Teda noční nabídku heroinu jsem úplně nepotřebovala ale co už :D
Šťastný turista :)
Mám ráda portály... A překvapuje mě kolik svatých nebo biblických situací poznám i tak dlouho po škole :D
Můj šťastný fotbalista ♥ Návštěva Barcelony samozřejmě znamenala i návštěvu Nou Campu - a vůbec nelituju! Nejsem nadšený fanoušek ale tohle je vážně paráda! Navíc je celá prohlídka vážně obsáhlá a nečekala jsem třeba že půjdu přímo tunelem kterým nastupují hráči... Skvělé! 

Jak tak koukám na ty fotky už bych zase někam jela :) Ale částečně je to jen takový ten nedělní splín že víkend už je pryč a zítra zase do práce... Tenhle víkend byl krásný! Byli jsme na Burger festu kde jsem se trochu přejedla hráli jsme Bang a dneska jsem byli na fotbale - Plzeň hrála s Bohemians a vyhrála! Ostatně na Bohemce jsme byli už podruhé a zjišťuju že mě to vážně baví :)

Chodíte na fotbal? Byli jste v Barceloně? A na Nou Campu? Povídejte! :)

Mějte se krásně!
Alice

2 komentáře:

  1. v barcelone jsem zatim nebyla, ale je to jedno z mist na mem cestovacim "wishlistu" (ktery je mimochodem neskutecne dlouhy!)..
    mej se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ali,strašne ti to pristane!!! :) V Barcelone som bola zatiaľ len na letisku,ale zato som si opäť skoro celé leto užívala v úžasnej Zaragoze a zastavila som sa aj v Madride a v Baskicku. Konkrétne odporúčam pláž Zumaia neďaleko Loyoly,je to raj! :)

    OdpovědětVymazat