středa 29. července 2015

Berlin

Dopřáli jsme si s F. pár dní dovolené v Berlíně a bylo to skvělý krásný nejlepší! Byli jsme v Berlíně poprvé a celé to bylo trochu narychlo takže jsme to neměli moc naplánovaný spíš jen pár záchytných bodů co jako chceme určitě vidět ale vlastně to vůbec nevadilo... Měli jsme svojí pohodu žádný spěch dost času na posezení a kochání se :) A Berlín mě úplně dostal! 
Po příjezdu a ubytování jsme vyrazili na Alexanderplatz a málem jsme si ukroutili hlavy jak jsme se museli všude rozhlížet :)
Tyhle dvě fotky se mi děsně líbí :)
Berlínský dóm a televizní věž...
Prošli jsme ulici Unter den Linden a řeknu vám to je něco! Neskutečně krásný domy... Většina je jich nově opravených nebo právě opravovaných a já prostě zbožňuju tyhle zdobný fasády...
Už se stmívalo když jsme došli k Braniborské bráně...
A měla jsem nejlepší zmrzlinu svýho života! Häagen-Dazs slaný karamel omg božíííí!

V Berlíně jsme si pořídili třídenní kartičky na všechno mhd a můžu to jen doporučit - opravdu jsme si všechno projeli a podívali jsme se všude možně a cenově je to samozřejmě mnohem výhodnější než si kupovat lístky... A navíc metro a nadzemka je prostě hrozně fajn - krásný kachličkový stanice a samozřejmě velmi přehledný systém...

Výletu do Berlína se tu budu ještě věnovat :) A bude víc fotek a i nějaký doporučení... Pokusím se co nejdříve!

Musím to tady zase trochu nakopnout! Vaše komentáře u minulého příspěvku mě hrozně dostali a mrzí mě že se tomu tady málo věnuji... Děkuju moc! Vážím si toho!

A ještě mám jednu novinku! Tuto neděli budu prodávat na Neubazaru v kavárně Neustad! Událost tady! Budu tam mít spoustu věcí který jsou skoro nenošený a taky krásný boty a vůbec super věci! A hrozně ráda vás uvidím! :)

Mějte se krásně!
Alice

Žádné komentáře:

Okomentovat