středa 3. června 2015

Tetování od Ondrashe

Konečně přináším fotky svého nového tetování a vůbec vám chci o tom úžasnym zážitku povědět...
Jestli neznáte Ondrashovu tvorbu určitě se podívejte na fb tady a nebo na instagram tady zaručuju vám že i jestli se vám tetování většinou nelíbí tak tohle se vám líbit bude :) 
Já jsem do Znojma na svůj den s tatérem vyrazila jednu středu - funguje to totiž tak že na každého zákazníka má celý den a pro každého vzniká návrh... Takže žádný strach že budete jak přes kopírák :) S Ondřejem jsme si docela dlouho povídali - já jsem totiž neměla vůbec představu co vlastně chci... Věděla jsem že na bok a že to má vyjadřovat lásku ale zároveň být tak trochu abstraktní... No a on potom odešel a vrátil se s načrtnutým návrhem který mě úplně dostal! Dvě postavy v objetí jejich splynutí a propojení... Jo! Takže se šlo na to... Víte jak se říká že žebra jsou jedno z těch nejbolestivějších míst? Tak to potvrzuju! Bolelo to vážně příšerně... Teda držela jsem se a nekřičela jsem nebo nebrečela ale musela jsem se pekelně soustředit a ke konci jsem už nemohla moc dýchat jak jsem byla napjatá... Ještě asi tři dny potom mě z toho zatnutí bolelo celý tělo :D Ale Ondřej byl úplně super a hrozně milý a říkal že jsem statečná :) A taky že je to nácvik na porod protože to taky nebude na mě abych řekla kdy je konec :D Ale řeknu vám když bylo hotovo už jsem slzy neudržela... Po tom co jsem se na tu krásu podívala do zrcadla tak jsem se rozbrečela jako malá... Ta úleva a vypětí a radost to bylo nepředstavitelný!
Ondřejovu tvorbu sleduju asi šest let a na čekací listině jsem byla přes dva roky takže to že mám pod kůží tohle umělecký dílo je úplně neskutečný! 

Co vy na to? Máte oblíbeného tattoo artistu? A jak snášíte bolest? 

Mějte se krásně!
Alice

PS: Jestli vás uráží moje obtloustlé obnažené tělo tak jděte do háje! Chvíli jsme se bavila upravovánim fotky tak abych nebyla tučná ale došla jsem k závěru že by to byla lež a hlavně zbytečnost protože tohle je prostě realita... 

15 komentářů:

  1. si krásna taká aká si :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Fíha, krása nesmírná! Proč ses rozhodla zrovna pro tetování na bok? Mě by asi vůbec nenapadlo, ale vypadá to skvěle - a ten návrh je parádní, líbí se mi. A úplně skvěle vypadá, jak máš na každé fotce ruku jinak, kůže se natáhne a postavy se hýbou!
    PS: Mně tedy tučná nepřijdeš a i kdybys byla, tak co na tom? A jestli se to někomu nelíbí? No, to má pak takovej člověk asi vážně těžkej život :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla jsem na levý bok jako aby to bylo k srdci :) A taky je to taková velká rovná plocha a já chtěla něco velkýho... A děkuju moc já jsem z toho vážně nadšená... A ten pohyb mě baví v všech kérek to je prostě dobrý :D
      ad ps - no přesně! :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tvůj komentář i když jsi se rozhodla ho odstranit - mám ho na mailu...

      Vymazat
  4. Wow, je to krásný, ale asi bych si to nenechala, :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi krásná! A to tetování... Úžas mi vzal slova.
    Z.

    OdpovědětVymazat
  6. K tetování gratuluji! Přítel u Ondřeje taky pokukuje a právě nedávno se dozvěděl jak to u něj funguje, takže jsem docela zírala. Je ale pravda, že výsledek stojí za to a přece jenom zůstanou asi ti, kteří si to opravdu vysnili a pak mají k tomu jiný vztah (i se slzama :)). E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop taky to tak vidím a myslím že je to tak dobře :) A děkuju!

      Vymazat
  7. Ondrasha poznám vďaka tebe a jeho práca ma fascinuje. Vyrazila si mi dych,je to prekrásne intímne!!! <3 Nádhera. A máš krásne telo!! P.S. Tiež nemám dvadsať kíl aj s posteľou a bojujem so sebou-raz som spokojná a raz nie,ale on ma vždy ubezpečí,že som nádherná a to je najviac. A to ty vieš :)

    OdpovědětVymazat