pondělí 8. června 2015

Čekárna

Skvěle jsem si užila slunečné dny... Páteční večer znamenal polehávání v Centrální parku až do noci (btw název Centrální park mi příjde hrozně vtipnej :D )... V sobotu to pak chtělo odpočinek a opalování se v Havlíčkových sadech kde se mi to taky moc líbí... Celkově zkoumání pražských parků a zahrádek mě dost baví :) Skvělý objev je Kavárna Čekárna (tady fb stránka) krásná kavárna s úžasně klidnou zahradou kde se cítíte jako u babičky na vsi... A točí i pivo a mají otevřeno do 22 :) Velmi doporučuji! 
Volné šedé šaty jsou prostě to nejlepší :)
Jediný co mě štve je že ve všední dny nemůžu chodit na kávu - nemůžu jí totiž pít tak po 16 protože bych jinak nespala... Takže při odpoledním posezení piju něco jiného... V Kavárně Čekárně jsem měla masalu a pochutnala jsem si :)  
Jenom škoda že teď je zrovna bouřka a teploty prý mají klesat! 

Kde je vaše oblíbené místo na venkovní posezení? A co si dáváte v kavárně když nemůžete kávu?

Mějte se krásně!
Alice

12 komentářů:

  1. Sice jsem z Ostravy, ale mé oblíbené místo na venkovní posezení je v Olomouci v kavárně Café La Fée. :) Šaty ti sluší, já miluji dlouhé sukně či šaty. :) Když nemůžu kávu tak si dávám různé domácí limonády nebo čaje.

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! do Olomouce bych se chtěla někdy podívat tak aspoň vím kam jít :) a limonády taky můžu nejradši mám malinovou :)

      Vymazat
  2. mám jednu oblíbenou kavárnu u nás ve městě - je vskutku legendární, protože v ní hrával Danny Smiřický na saxofon a po něm se i jmenuje. mají tu skvělou kávu. vlastně si v kavárnách dávám kávu stále a já můžu několik pressíček denně a nijak mě to nestimuluje :) a jinak si ráda dávám grepový džus s vodou do půllitru nebo malinovku primátorku. // v Praze se mi moc zamlouval Ema espresso bar a Můj šálek kávy. A taky mám ráda Krásné ztráty :) a Tobě to na fotkách hrozně moc sluší, jako obvykle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak ta zní skvěle! a v Emě ano v Šálku jsem ještě nebyla musím to napravit! a díky moc :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, krásná žena. Zase ti to moc sluší! :-) Petra

    OdpovědětVymazat
  4. díky za tip na kavárnu! :) a moc ti to sekne*

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, vypadá to zajímavě! :) A outfit se mi moc líbí :)) Já si kávu nikdy nedávám, protože mi nechutná, já si vždy dávám domácí limonády :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a jop čím víc ovoce tím líp :)

      Vymazat