sobota 27. června 2015

Apetit piknik

Minulá sobota znamenala Apetit piknik! Určitě už jste si všimli že mám ráda všechny jídelní akce takže tohle jsem si nemohla nechat ujít :) Sice hrozilo že bude pršet ale nakonec se to vyčasilo a mohli jsem se válet na dece a vymýšlet co tak ještě sníst... Na piknik jsme šli s mojí kolegyní z práce a mám z toho hroznou radost... Jak jsem takový asociál a těžko se seznamuju tak mě vždycky uplně zaskočí když si s někým sednu... A mít takovou kliku v práci to mě vážně potěšilo :) Ale teď už k jídlu!
Nejlepší byly burgry Beef & Burger! Už předem měli propracovanou kampaň takže jsem se na jejich burgry vážně těšila a absolutně nezklamali :) Můžete si víc počíst u Foodlover nebo Popečeníčko které za tím stály :)
Výborné byly taky těstoviny Pasta Fidli který si určitě musím někdy koupit i domů...
Skvělá byla i vietnamská bageta Banh-mi-ba!
 Krásný výhled z Grébovky kde se to všechno konalo...
Zakončila jsem to mladým kokosem :)
Červený nos pro radost :)

Byli jste na pikniku? Nebo se chystáte na nějakou další jídelní akci v Praze? Povězte!

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. Alice s červeným nosem.. to je jak od Fulghuma :)
    a na všechno to jídlo mám hroznou chuť! jenže právě trpím angínou, tak pozřu maximálně banán..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéééj to mi dělá radost že někdo pobral odkaz na Fulghuma :) já Třetí přání miluju je to pro mě životní knížka...
      doufám že už je ti dobře!

      Vymazat
  2. Ty burgry vypadaj dobre haha :) krasne fotky !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat