neděle 17. května 2015

Star Wars

Tohle tričko mám už vážně dlouho! Dokonce jsem zapátrala v historii starého blogu a koukejte tady :D Měla jsem ho už před pěti lety... 
Konečně jsem si nechala ostříhat vlasy a tak mám poprvé od loňského léta oholenou hlavu... No do práce zatim nosim vlasy jenom rozpuštěný ale stejně pořád přemýšlím co s tím... Že by nakrátko? Blond? Co myslíte? 
Teď mám takový poklidný večer po nádherným víkendu... Byli jsme s F. na víkendovém pobytu na zámku a bylo to úžasný... Nádherný prostory wellnes projížďka na kolech (= spadla jsem z kola :D ) výborný jídlo a nekonečná romantika... 
Nejsem si jistá střihem téhle sukně... Co myslíte?
Mého srdce šampión! ♥♥♥

Taky se těšíte na nové Star Wars? 

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. To tríčo je prostě bohovské!!!!
    Nikdy ho nevyhazuj, nebo budeš litovat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to by mě ani nenapadlo! ono mi asi na dva roky zmizelo ale jsem děsně ráda že se zase vynořilo a teď si ho hýčkám :)

      Vymazat
  2. sukně má střih skvělý. mně absolutně nesedí a Ty v ní vypadáš skvěle. i tuhle náušnici vlašťovky už pamatuji dávno, že máš :) několikrát jsem si na Tebe o víkendu vzpomněla, bivakovala jsem v Nuslích, projížděla pod nuselským mostem a vždy jsi mi vyvstanula na mysl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já právě pochybuju jestli mi sluší... a jojo mám je už dlouho ale pořád jsou to jedny z nejoblíbenějších :)
      a viděla jsem fotky a říkala jsem si jaká to je škoda že zrovna nejsem v Praze že jsme se mohli potkat na kávu třeba...

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší, ta poslední fotka je nejlepšíí :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu moc ráda, když se zapojíš.
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat