čtvrtek 7. května 2015

Procházka

Sobotní procházka s Markétkou byla skvělá! Byla s námi i její nádherná Arnoštka která si vesele hopkala a nechala se nosit a byla totálně středem pozornosti - vážně nikdy jsem neviděla tolik lidí se zastavovat kvůli psíkovi :) Byly jsme v Kurátoru kde jsem se totálně zakoukala do kabelek s králíčky a prstenů od Janji Prokić... A potom jsme se procházely podél řeky až do Holešovic... Takovýhle dny jsou mi vzácný a o to jsou krásnější... Jen tak si povídat spoustu se toho dozvědět venku krásně teplo no vážně ideální kompozice!
Na pohodovou procházku jedině pohodlně :)
Spokojená Arnoštka u paničky :)

A víte co? Jsem fakt pako - někde jsem při tý vší kráse a radosti ztratila sako... No vážně spadlo mi z kabelky kde jsem ho měla přehozený a zmizelo v nenávratnu... Vážně mě to mrzí protože bylo moje jediný ještě z časů h&m showroomu... No děs! Takže vyhlašuju lov na nové sako! Což teda nebude vůbec lehký protože mám tak nestandardní postavu že saka a košile je peklo najít... No uvidíme! 

A co vy jaké setkání vás poslední dobou potěšilo? A ztratili jste někdy nějaký kus oděvu?

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. já dneska málem nechala sako ve škole! no naštěstí jsem si vzpomněla..
    a s Arnoštkou ti to hrozně sluší, neuvažujete nad vlastním pejskem? (nebo kočičkou? :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsi dobrá! :) a já bych hrozně moc chtěla kočičku a jednou si jí pořídím ale teď na to není vhodná chvíle...

      Vymazat
  2. Jéé dlouho jsem u tebe nebyla a jsem moc ráda, že pořád bloguješ. :) Máš teď moc hezký vlásky a pejsek je ňuňu. :)))

    OdpovědětVymazat
  3. To je mazlíček ♥ To sako zamrzí, sama vím, že sehnat dobrý sako je pekelná věc...Snad se brzy zadaří:)

    OdpovědětVymazat