pátek 1. května 2015

Magnólie

Jaro! Snad nikdy jsem neměla jaro tak ráda! Tolik slunečných dnů nádherná Praha a všechno kvete a jsem tak šťastná :) Prostě krása! Vyšli jsme si do parku na náměstí Generála Kutlvašra protože už v zimě jsem si vyhlídla že tam je spousta magnólií tak jsem si je nemohla nechat ujít v plném květu :) Úplně mě ta krása dojala... Prostě zbožňuju magnólie!
Svou sbírku šedých věcí jsem rozšířila o tenhle super svetr z Lindexu - šedá proužky a zavinovací volány to je prostě super kombo!
Sakury jsou taky nádherné samozřejmě :)

Mrzí mě že nemám na blog tolik času kolik bych chtěla - mám tolik fotek a měla jsem teď několik super zážitků ale prostě nestíhám... Nebo spíš stíhám jiné věci :) Ale polepším se! 

Doufám že si taky užíváte jara! 

Mějte se skvěle!
Alice

11 komentářů:

  1. Rozkvetlé magnolie jsou to nejkrásnější, co může být! <3 Jaro miluju samo o sobě, ale od té doby, co jsem v Brně, je s magnoliemi v květu nerozlučně spjaté a vždycky jsem z toho až iracionálně šťastná, když kvetou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žejo! já taky :) máme magnólii u našich na zahradě a od mala je miluju...

      Vymazat
  2. Já vím o jedné na Náměstí Míru, tohle je krása, když jich je tolik ♥ Čím fotíte, jestli se můžu zeptat? Máte super fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a tak to je kousek... ale zase až za rok :( a děkuju moc - mám pravěký nikon d40 ale s pevnou 50 objektivem který dělá zázraky :)

      Vymazat
  3. magnolie s to jmenuje!!!! jezdim kolem toho stromu autobusem asi osm let a do ted jsem to nevedela!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda že jsi se díky mě něco dozvěděla :) další zajímavost - česky je to šácholan :)

      Vymazat
  4. Alicka,celé supeer! Nádherná si. <3 Sukňa je najlepšia!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat