sobota 18. dubna 2015

Neděle

Neděle jsou prostě super to je jasný :) Ta minulá byla o jídle procházce a Vinohradech... Byli jsme na obědě v Dhaba Beas kde mi moc chutnalo i když to na mě bylo pálivé - jenže mě pálí všechno takže to těžko posoudim nějak objektivně :D Ale mají super venkovní posezení! Rozhodně doporučuju :) Pak jsme pokračovali na kávu na Mírák a pak jsme se podívali na nádherný vnitroblok domu kde bydlí kamarádka... Vnitroblokový zahrady jsou to nejkrásnější! Jednou se nastěhujeme někam kde je taková... Ten náš betonový dvorek plný odpadu z rekonstrukcí bytů je pěkně nanic... 
V neděli to chce pohodičku - nejměkčí svetr a jediný džíny... Btw potřebuju další podobný - vysoký pas spíš pevný než moc jemný a nejlíp černý - kam na ně? Dík!
A taky potřebuju ostříhat!
Poeziomat na Míráku je super! Akorát by to chtělo aby každá báseň měla nějaký úvod - jako název a autora... Ale nápad je to super :)
Káva a dortíky venku to je prostě paráda :)
Tanečky s Irčou kterou si čtěte tady! Je super mít kamarády se kterýma máte podobný ujetosti jako třeba nahodilý tancování si jen tak :)
Šťasná a vysmátá!

Tenhle víkend jsem u našich na severu a odpočívám a večer půjdu ven s děvčaty z gymplu :) Těším se! 

A co vy jak si užíváte víkend? Už jste letos seděli někde na zahrádce? 

Mějte se krásně!
Alice

13 komentářů:

  1. Jó, v neděli hezky do měkka a do pohodlí! :-) Co se kalhot týče, já si nemůžu vynachválit tregginy z HM, moc mi vyhovuje, že vlastně ani nemají zip a knoflík a jsou právě krásně pohodlné - nejlepší materiál mají ty džínové, ale i ty černé jsou fajn. Takže jestli se bez knoflíků obejdeš, tak určitě doporučuju.
    A dort vypadá skvěle, jen teda já na nich mám asi závislost, poslední dobou to je furt kavárnička, dortíčky a to asi není nejlepší životní styl :D. A na zahrádce už jsem myslím seděla, ale nemůžu si vzpomenout kde, takže si možná vymýšlím a přání je otcem myšlenky :D. Krásně si užij víkend doma! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsem si v hm zkoušela a vůbec mi nesedly :( se mnou je to těžký - velký zadek a krátký nohy na to se cokoliv blbě shání :D
      a přesně tak - dortíčky kafíčka to je život :D

      Vymazat
  2. Alice, až takové džíny objevíš, dej vědět, také si je pak koupím :) my dnes dali skvělou procházku Ratibořicemi a zítra se chystám do Brna :) přeji hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Alice jsi kus!

    A takové džíny by se mi taky hodily...

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky, páči sa mi, že sa stále usmievaš!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi tak hezky pozitivní na těch fotkách, to je úžasný :). Krásný jarní dny přeju! Terez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda hlavně že je to doopravdy a fakt jsem teď taková šťastná :) děkuju! a i tobě!

      Vymazat
  6. Super přehlídka šťastných fotek:) A ta první je dokonce focená v ulici, ve které bydlím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám že je to nakažlivý! a to se máš je to super ulice! hlavně kavárna pražírna je bezva - chtěli jsme jít tam ale maj v sobotu zavřeno...

      Vymazat
    2. Jo ta je výborná, ještě je tu jedna v ulici Koubkova, co hned navazuje na Lublaňskou, jmenuje se Café Trieste a je úplně mini, ale kafe mají skvělý. Bohužel mají každý den jen do sedmi.

      Vymazat