neděle 12. dubna 2015

Maraton

Opět úžasný víkend! V noci z pátku na sobotu jsme se účastnili maratonu...ale nešlo o běh nebojte :D Probíhal totiž maraton Hry o trůny - celá čtvrtá řada v kině Bio Oko! A navrch první díl páté řady který má premiéru až dnes... No řeknu vám pro takovýho fanouška jako jsem já to byl vážně zážitek! Strávili jsme v kině celou noc ale tenhle seriál je prostě tak super že to stojí za to :) A poprvé se mi stalo že jsem šla do kina za světla a vyšla jsem taky za světla :D
Sobota byla samozřejmě odpočinková... Kávu na Náplavce jsem si ale nenechala ujít :)
Pak jsem se ještě vydala koupit si brýle a jsem s koupí moc spokojená :) Jsou ze Zary... Co myslíte?
Trika s nápisy moc nenosím ale tohle z kolekce Matthew Williamson for Lindex který jsem koupila ve slevách za 70Kč mám vážně ráda! :)
A koupili jsme si jahůdky :)

Máte rádi Hrů o trůny? Koukáte? Čtete? Já se nemůžu dočkat dalších dílu knih ale seriál to čekání dost zpříjemňuje :) 

Mějte se krásně!
Alice

12 komentářů:

  1. Moc timto slusi! S holkama te fakt zereme! Kdy budes mit zase sajdcat? (Sidecut) Moc se nam to na tobe libi a Liba si to nechala udelat uplne stejne jak ty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! co nejdřív musím ke kadeřnici mám to děsný teď :D

      Vymazat
  2. krasne fotky, sper styl! :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Praha ti svedci:) ja teda got nepodlehla. Ani jeden dil jsem.nevidela. Prisla jsem o hodne?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Praha ti svedci:) ja teda got nepodlehla. Ani jeden dil jsem.nevidela. Prisla jsem o hodne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - uff, tak nejsem sama, kdo nevi o co jde :D
      a jsi po takovym "vykonu" nejak podezrele svezi ! slusi ti to .)

      Vymazat
    2. Magdi děkuju moc!
      Mag moc svěží jsem nebyla maskuju brýlema :D
      a obě - přicházíte fakt o hodně!!!!! je to hrozně moc děsně super! samozřejmě knížky jsou lepší ale i seriál je prostě skvělej...

      Vymazat
  5. mm tie jahody :) krásne fotky
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. po sto rokoch som u teba na blogu a vidím, že sa toho dosť zmenilo, lokál, vlasy a tak všetko :) tak si idem popozerať tvoje staršie články nech som v obraze

    OdpovědětVymazat