středa 25. března 2015

Vesmír

Baví mě takové ty každodenní drobnosti a průsečíky s úplně cizími lidmi - koho potkáte kdo se na vás jen tak usměje slečna s krásnou taškou v metru která vystoupí dřív než se stačíte zeptat kde jí koupila... Poslední dobou mám pár zajímavých střetnutí tak vám o nich povím :)
Jela jsem metrem z práce seděli jsme s kolegyní na trojce spolu se starším velmi slušně vypadajícím pánem který nás tak trochu poslouchal a občas se přidal... Dokud tam byla kolegyně jen sem tam něco prohodil ale když vystoupila tak spustil... Vlastně to bylo o tom jak bylo před revolucí líp a završil to konstatováním že od revoluce se neodebírá plodová voda a kvůli tomu se "rodí děti s takovýma úchylnostma jako vraždění a homosexualita" Cože?!? No vystoupila jsem o zastávku dřív... 
Náladu mi zlepšilo další náhodný setkání :) Vybírala jsem si v tescu olivový olej a vedle mě u regálu stála slečna a taky vybírala... No už to chvíli trvalo a daly jsme se do řeči který olej je dobrý a který pálí a tak... A slečna povídá "tenhle je dobrý s tím jsem vařila v Řecku" tak na ní koukám a říkám že jsem taky vařila v Řecku :) Tak jsme si vyměnily pár vět a dala jsem na její doporučení - a ten olej je výborný!
Řekněte mi taky o vašich setkáních zajímá mě to a ráda si počtu :) 
Občas je vítr na fotkách super!
Pamatujete si ještě trend vesmírného vzoru? Nijak mě nemrzí že trend už zmizel a tohle triko se mi líbí dál :)
F. mi řekl že se pořád na fotkách moc řehtám a ať se nesměju a zavřu pusu - ehm vypadám jakože mi právě někdo ublížil a k tomu ještě přispívá že mi kvůli větru hrozně slzí oči...  
Takže radši takhle jo? :D

Ačkoliv moc do smíchu mi právě teď není - asi jsem to v posledním postu zakřikla... Udělala se mi nějaká hnusná vyrážka a po krému na ní ještě alergická reakce no a hádejte kde? No jistě že tam kde chci ani ne za měsíc tetování :( Jsem z toho dost hotová chodím na kožní a doufám že se to rychle vyřeší... Držte mi palce prosím!

Mějte se krásně!
Alice

12 komentářů:

  1. - mam to stejne ! sebestupidneji to muze vyznit, skutecne se nam deje to, na co myslime. a je jen na nas samotnych, jestli si do zivota nechame vnyst jen to to hezky, nebo naopak
    a uvidis, ze vyrazka brzy sama zmizi .. jen se na to moc nesoustredit ,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! bohužel to tak zatim nevypadá :(

      Vymazat
  2. tak přeju ňákou superlečivou mast, ať je to rychle pryč!
    Jo a jakej je prosim teda ten dobrej olej? sama vždycky tápu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! olej se jmenuje Kreolis a je fakt výbornej :)

      Vymazat
  3. Máš tady hezký vlasy, a dlouuuhý! :-)
    Já mám teď takový příjemný běžecký setkání, když se pozdravím s ostatníma, když se usmějem, někdo fandí, někdo zvedne palec, jedna holka na chodníku uhýbala s tím, že taky běhá. Na naší běžecký trase je obchod, kde koukám do výlohy na batohy a tuhle tam běžíme, neděle ráno, zavřeno, zas jsem koukala a tam na chodníku majitel a ať se jdem podívat dovnitř. Vše mi ukazoval, dal vizitku, ať se někdy stavím a zas jsme běželi dál. Běh prostě sbližuje :-)
    Jo a vysmátý fotky jsou nej!
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a týjo to je super! :) musím taky začít běhat!

      Vymazat
  4. dlheeee vlasy! <3 svedcia ti!
    dufam, ze si to vyliecis, nech sa mozes dat potetovat :***

    OdpovědětVymazat
  5. na kožní trable nejlépe konopnou mast!
    P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! bojim se teď cokoliv zkoušet no ale třeba na to dojde...

      Vymazat
  6. Já jsem ty nejlepší životní příběhy zaslechla, když jsme s bývalým jezdili hodně stopem. Stopnul nám pán co chová v Brazílii býky, paní co hraje na violoncello ve filharmonii, Američanka, která se přistěhovala za přítelem do Prahy po tom, co se seznámili v USA a strávili spolu 5 dní... Vždycky jsem se těšila, kdo nám stopne další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha to je dobrý! já stopem nikdy moc nejezdila ale zní to super :)

      Vymazat