úterý 17. března 2015

Šťastná

Jsem tak šťastná! Máme krásné bydlení mám práci která mě baví finanční situace už se taky začíná zlepšovat můj F. je prostě úžasný a začíná jaro... Všechno je v pořádku! Snažím si to hrozně užívat a radovat se...
Minulý víkend přijel na návštěvu náš nejdražší kamarád a měli jsme prostě super sobotní večer a neděle byla taky skvělá - byli jsme na Matějský! Fotky na kterých jsou mi vidět asi úplně všechny zuby dokládají jak obrovskou radost mi udělala cukrová vata :D 
Na tenhle obrovskej řetízák potřebuju!
Kamarád mi vystřelil růži! :)
I přes tu radost je spousta věcí který mě štvou ale teď prostě věřím že všechno bude v pořádku... A tohle jaro už vážně začnu běhat a do léta najdu nějaký svaly a nebude mě pořád všechno bolet :D 

Jak se poslední dobou máte vy?
Alice


10 komentářů:

  1. - tak este to kotatko, vid ? ♥

    OdpovědětVymazat
  2. ja som totalne vedel ze sa od niekial pozname :D uz viem :P

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš úžasně a šťastně! ♥
    Kéž bych mohla jít na Matějskou, docela závidim! (:

    www.thekawaiiplanet.com

    OdpovědětVymazat
  4. Uplně na mě dýchla ta pozitivní nálada :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cukrovou vatu už jsem neměla sto let, musím ji někde sehnat! :) Běhání taky plánuju, je nás víc! Už jsem dokonce dvakrát byla, na osmělenou :D Držím palce, ať se k tomu taky dokopeš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! já držím palce ať ti to vydrží :)

      Vymazat