úterý 10. března 2015

Náplavka

V sobotu ráno ze všeho nejradši spím - celý týden vstávám před sedmou takže po pátečním ponocování si ráda poležím a dospávám celý týden... Ale tuhle sobotu jsem se rozhodla že by byla škoda prospat to nádherný počasí a tak jsme vyrazili na snídani na náplavku na trhy :) Dala jsem si vyborný kafe a mandlový koláč s malinama akorát si nebylo moc kam sednout takže jsem si to užívala na stojáka a slunila jsem se... A ještě jsme nakoupili výbornou zeleninu na oběd :) Příště si musím koupit i nějaké sýry!
Nemůžu si vynachválit že to máme na náplavku pěšky asi 10 minut a v tom teple mi vážně stačilo sako ani šálu jsem nepostrádala... Klobouk je taková znouzecnost protože vlasy jsem neměla v nejlepším stavu ale rozhodla jsem se že s tímhle jsem vážně spokojená a musím ho nosit víc a nejlíp mu pořídit kamarády :) Co myslíte?
Davy lidí...
To je tak když k vám při focení přijde cizí člověk že se bude taky fotit :D 

Jaký jste měli víkend? A jaké je vaše ideální sobotní ráno?

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. - slusi ♥
    idealni s arnostkou a jakubem a pak smer holesovicka trznice (tu mame zasse my 1o min od domu) na cerstvy ovoce a zeleninu .)

    OdpovědětVymazat
  2. jeej paci sa mi aka spontannost ide z tych fotiek. vidno, ze si si ten den uzila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. díky! je z hm ale už tak dva roky zpátky...

      Vymazat