neděle 1. března 2015

Konečně!

V roce 2012 jsem dostala úžasný dárek k Vánocům - poukaz na tetovaní od Ondrashe a po letech na čekací listině mám konečně datum! 22. dubna bude můj den :)
Ondrash (tady jeho stránky tady fb a na insta hledejte ondrashtattoo) je úžasný umělec a jeho tetování jsou naprosto vyjímečný - každý je naprosto jedinečný umělecký dílo... Vybrala jsem pár fotek z fb pro inspiraci :) A více si přečtěte třeba tady...
Vlastně jsem z návštěvy u něj dost nervozní...nebo spíš mám z toho takový respekt... Je to umělec kterýho obdivuju už tolik let a teď bude jedno z jeho děl navždycky pod mojí kůží... No nemůžu se dočkat! 

Co říkáte na Ondrashovu tvorbu? Máte nějaký vysněný umělecký kousek? 

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. konečně ses dočkala! :) co máš v plánu? moc se mi jeho věci líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo :) no vím jistě že to bude na levý bok ale konkrétní podobu moc nevím spíš věřim mistrovi :)

      Vymazat
  2. oh wow nevedela som, ze sa k nemu tak dlho caka, to je sila! cakam(e) potom na fotodokumentaciu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo doufám že to čekání bude stát za to :) a určitě!

      Vymazat
  3. ty jo, fakticky se čeká 2 roky? no to zírám.. ale na druhou stranu se není co divit, Ondrash je sakra dobrej!
    hrozně se těším, až ukážeš výsledek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teď už i víc... a přesně tak! :) a já se na ten výsledek taky strašně těšim!

      Vymazat
  4. dúfam že sa potom s nami podelíš o výsledné dielo!
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Ondrashe zbožňuju a taky jsem ho původně měla v plánu, ale když jsem si před tuším třema roky napsala pro informace, spadla jsem pod stůl. Na to jsem tehdy neměla a ani nemám a to čekání! Ale hrozně jeho práci obdivuji, je to nádhera. Viděla jsem s ním i nějaký dokument a líbí se mi, že je to vlastně takový skromný milý umělec, žádný náfuka, co se předvádí. To se cení. Nejvíce se mi od něj líbilo zpracování lišky z Malého prince, protože to je moje nejmilejší knížka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu :) jsem na to fakt zvědavá... a Malý princ ♥

      Vymazat