neděle 22. února 2015

Tento týden

Tohle byl vážně super týden! Byla jsem na několika super akcích a tak vám můžu přinést reporty :)
V úterý jsem se byla podívat v showroomu Lindex na jarní kolekci která je nejenom krásná ale má i charitativní rozměr... Super role models Christy Turlington Burns Liyi Kebede a Toni Garrn které jsou tváří kolekce jsou totiž aktivní i v projektech zaměřených především na podporu žen a matek... A právě výtěžek z prodeje triček #superrolemodel půjde těmto organizacím :) 
Je to jasný - na jaro nutně potřebuju tmavě modrý puntíkatý šaty!
Tulipány kam se podíváš :)
Beátka pózuje...
A k těm puntíkatým šatům zlatou kabelčičku... :)

Ve středu jsem byla na přehlídce k uvedení kolekce Adidas StellaSport a to byla teda pořádná show! Vlastně mnohem víc než modelky se mi líbily tanečnice který byly vážně úžasný... Samozřejmě oblečené v kouskách z kolekce aby bylo pěkně vidět že v tomhle zvládnete vážně všechno :)
Ten žlutý baťůžek asi nutně potřebuju!

Sobotní odpoledne jsem strávila u Olgy která o mě krásně pečovala a vytvořila mi nádherný účesy... Vůbec by mě nenapadlo že i z mých relativně krátkých vlasů něco takového jde... A hlavně - je krásný o sebe nechat pečovat a užít si chvíle dívčího povídání s kamarádkou :) 
Navečer jsem přidala rtěnku a šla jsem trochu netradičně vystylovaná posedět do hospody s F. a spolubydlou :) 

Jaký týden jste měli vy? Máte rádi sportovní módu nebo jaro vidíte spíš v šatech? Hlavně aby už to jaro bylo tady! 

Mějte se krásně!
Alice

8 komentářů:

  1. jééé, já vám pražandám hrozně závidím tyhle akce:-)
    a účesy ti děsně sluší, viděla jsem všechny na fb, vypadáš skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó tohle byla docela náhoda vlastně se většinou takovejch akcí neúčastnim :)
      a děkuju moc Olga je fakt šikula :)

      Vymazat
  2. - a ja videla velky kulovy a ke vsemu se z casovych duvodu nestihla nechat opecovavat olgou. to nechces .(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příště! už se fakt musíme potkat :)

      Vymazat
  3. Ty účesy jsou nádherné, moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. no jak ti ty vlasy sluší! krása :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dííík! :) a já bych chtěla blond jako máš ty :)

      Vymazat