úterý 17. února 2015

Na kávičku

Nedělní procházka někam na kávičku se pomalu stává milou tradicí :) Minulou neděli jsme vyrazili do Cafe Neustadt a moc se mám tam líbilo - káva byla skvělá a je tam takový hezký klid... Aspoň teda v neděli odpoledne jinak tam pořád mají různé akce tak to bude asi frmol... Ale to je taky fajn :) 
Tenhle víkend jsme byli v Ústí (moje univerzitní město) a bylo to uplně neskutečný! Jeli jsme na turnaj v šipkách a sešli se skoro všichni co tam byli tenkrát když se tradice turnajů zakládala - a to bylo v roce 2011! Takže to byl vážně návrat v čase... Sedět v tý svojí studentský hospodě kde je pořád ten stejnej vrchní (na uvítanou mi řekl "Beruško ty jsi nějaká hubená a moc ti to sluší" :D ) a vypadá to tam uplně stejně a mít kolem ty stejný lidi co dřív... No neskutečnej pocit! Zaplavily mě vzpomínky na všechny ty noci co jsme tam proseděli a co jsme si tenkrát představovali že nás čeká a jak jsem s F. tenkrát jenom kamarádila a ani mě nenapadlo že všechno dopadne právě takhle... Vážně se mi zastesklo...
Lahoda!
Jojo 50 odstínu šedi to je moje :D Ale vážně - jenom v oblečení s knihou na mě nechoďte nebo mi bude zle...
Krásný origami - takovýhle závěsy bych si taky chtěla vyrobit ale s mojí nešikovností to nebude snadný...
Příjde mi že jsem mívala tolik času! Teď je to pořád jenom práce - uvařit - chvíli si odpočinout - chvíli quality time s F.... A je noc a zase jdu pozdě spát a zase budu ráno unavená... No děs! A takhle už to bude pořád? Ještě jsem se s tím nějak nesmířila... Nějaký nápady jak na to?

A kam chodíte na kávu? A co vás přenese zpátky v čase? 

Mějte se krásně! 
Alice

12 komentářů:

  1. ty uz mas tak dlouhe vlasy!!! ja chci takeee!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš a já už zase uvažuju že to ostříhám :) a ty to máš hezký!

      Vymazat
  2. Tyjo, ale fakt Ti to sluší! 50 odstínů.. :-) mám "rozečteno" už asi přes rok a prostě to nejde, to bolí.. :-D Tak nevím, jestli to někdy vůbec dám. Jo, pokud budem v práci 8 a víc hodin denně, tak to tak opravdu bude pořád.. :-( Taky to řeším, večer z práce, vařit oběd (to jsem já - ta krabičková :-)), připravit večeři, jít běhat - což je zároveň i ten quality time (to je hezkej termín) bo chodím s mužem.. večeře, sprcha, chvíli číst a spát kolem půlnoci.. prostě nestíhám hodně z věcí co bych chtěla.. a vůbec se mi to nelíbí, kdyby to tak mělo být pořád.. jedinej nápad - je být svou paní a uživit se tím no.. :-)
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj krabičková :) jojo mám to stejně... ale pořád doufám že si zvyknu a líp si to zorganizuju a bude to v pohodě :)
      a 50 odstínu - brrrr ze zvědavosti jsem asi půl knížky přečetla a bylo to fakt nejhorší! nejenom že uplně o ničem ale ještě tak hrozně špatně napsaný! děs!

      Vymazat
  3. Procházky na kávičku také zbožňuji ať už je jakýkoliv den. :) Čas je obecně problém, vždy je ho málo, ale stále pozitivně věřím, že se to jednou zlepší a naučím se vše lépe plánovat. A odstíny šedi ti moc sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. a přitom pořád blogískuješ a děláš tak hezký věci! obdiv! :)

      Vymazat
  5. Týjo Alice, chvilku jsem tu nebyla a musím teda s obdivem říct, že jsi čím dál krásnější :) Časový stres na tvé vizáži není vůbec znát.

    Pet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ó děkuji! tohle je taky focený v neděli když jsem spala asi do 12 :D

      Vymazat
  6. Tyhle vlny vytíženosti vždycky přijdou a zase odejdou :) Moje zkušenost je, že nejlepší je se tomu nebránit. Když toho mám hrozně moc, tak jedu a užívám si, že jsem vytížená. A těším se, až zase nebudu, ale nestěžuju si, že jsem. Nebo se o to aspoň snažím. Pak si to člověk spíš užije než aby to protrpěl.

    Co máme doma kávovar na kapsle, moc ven na kafe nechodím, stojí to oproti té domácí výrobě majlant. Ale když už, tak mám docela ráda Pražírnu, McCafé nebo pokud jsem zrovna v Anglii, Starbucks. V ČR si teda taky výjimečně zajdu, ale fakt jen výjimečně. Na zdejší poměry je to fakt moc velkej cenovej luxus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju za pozitivní náhled! :)
      a jej kapsle to já nerada já si doma užívám kávu z bialetky a teď uvažuju že si pořídám malý mlýnek abych měla kávu co nejčerstvější :) a o cenách v kavárně radši moc neuvažuju považuju to za takovou radost za kterou mě tak nebolí si připlatit... ale starbucks moc nemusím - radši si posedím nemusím kafe do kelímku a právěže za tu cenu jdu radši do pěkný kavárny s atmosférou :)

      Vymazat