neděle 8. února 2015

Myslivecký bál!

Minulou sobotu jsme byli na bále! Znáte takové ty vesnické myslivecké bály kde pivo teče proudem panáky jsou za 10Kč všichni tančí tématická výzdoba sokolovny zabrala celý den v tombole je spousta zvěře a podává se hora úžasnýho jídla? Tak tohle bylo přesně ono! Paráda!
Zase jsem si po delší době vzala tyhle boty...a zase jsem toho litovala :D
Hrozně hezký lak Korres který jsem si vypůjčila od maminky...
Trochu jsem váhala jestli sem dávat fotky vrcholu večera - přece jenom nechci někomu kazit den ale na druhou stranu zase proč být přehnaně korektní a kor ve vlastním prostoru... No nakonec jsem to vyřešila takhle :) Po rozkliknutí vás čeká divá zvěř! Měli jsme totiž úplně nečekaný úspěch a vyhráli jsme v tombole! A to se u nás moc nestává... Vlastně za to mohl F. když si vybral jediný lístek - 68 (Jágr!) no a ten nám vyhrál srnce! Takže jestli ho chcete vidět tak směle dál :)


Zvěřinové hody! Směs z kančího srnčího a dančího potom medailonky ze srnčího a dančího biftek z kance a jelení kýta na zelenině...
Pro mě nejlepší jídlo večera - dančí hřbet s perníkovou omáčkou... Mňam!
Mě ta výhra uplně rozbila :D 
Naše výhra... Naštěstí se nám podařilo sehnat myslivce co se postaral o zbourání takže druhý den už bylo všechno naporcovaný... A dneska jsem pekla srnčí hřbet na rozmarýnu a řeknu vám fakt se mi to povedlo :)

Tak doufám že jsem nikoho příliš nepohoršila... Máte rádi zvěřinu? A vesnické bály? A co nejlepšího jste vyhráli v tombole? 

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. Mě si nepohoršila, sama jsem loni na bále vyhrála zajíce a bažanta...a nějaký brusný kotouče ještě:). Gratuluju k výhře!
    Caliope

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heh brusný kotouče taky dobrý! :D

      Vymazat
  2. Foto vás tří nemá chybu! :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, skvěle jste se měli! Můžu se zeptat na odstín/název toho laku?
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to teda! lak je 11 - Washed off pink :) a musím říct že laky Korres se trochu hůř nanáší - dlouho schnou ale zase potom vydrží vážně douho...

      Vymazat