úterý 6. ledna 2015

V teple

Takže ahój v roce 15! Doufám že jste měli super Silvestr a užívali jste si :) My jsme měli menší párty na bytě a bylo to úplně výborný! 
Jsem v teple i v týhle zimě díky novému svetru... Snad nikdy jsem neměla nic teplejšího! Kombinace vlny a alpaky z něj dělá totálně měkoučkou a nejvíc hřejivou věc... Znáte to když je něco tak super že se do toho prostě chcete úplně zachumlat? A tohle je jedinej odstín který má něco společnýho se zelenou co snesu... Takže tohle je moje nová láska můj nejkrásnější a nejteplejší svetr :)

Sníh v Praze je taky láska! Ale už je zase pryč no - tyhle fotky jsou totiž ze Silvestra protože nestíhám... 

A proč nestíhám? Protože mám práci! (teda spíš proto že jsem si ještě před nástupem chtěla hodně užívat a neměla jsem chuť fotit ani psát) Jééééééj! Dělám recepční v jedný firmě a všichni jsou tam hrozně milý tak se to zdá že to bude dobrý :) 

Jaký je váš nejteplejší kus oblečení? 

Mějte se krásně!
Alice

14 komentářů:

  1. Já jsem totální úchyl na všecko vlněný a na teplý svetry zvlášť, takže ti momentálně tenhle kousek mooooc závidím! Barva by mi sice asi moc neslušela, ale co na tom záleží, když je to měkoučký a hřejivý? :D Moje nejteplejší kousky budou asi moje 100% vlněný svetry, mám ještě jeden kašmírovej, ale zdá se mi, že tolik jak ty vlněný nehřeje.
    A moc gratuluju k práci a přeju, ať se daří! Na recepci je to leckdy náročný a někdy by člověk ty lidi zabil, ale nakonec je to asi to, po čem se mi stýská nejvíc - když má člověk štěstí na dobrej kolektiv, tak je to pak úplně super, jsi ve středu všeho dění, všechny znáš, všichni tě maj rádi, protože vždycky víš co a jak . . . prostě krása! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pro mě je to právě taky netypická barva ale nešlo to jinak :) a vlněný musej kousat ne? to já nesnesu :D a děkuju moc je to jak říkáš!

      Vymazat
  2. skvělá zpráva, tak ať se Ti v práci líbí a moc daří! :) mám kabát s 80% vlny, a je v něm fakt bájo, teploučko, pak zimní parku, ta je taky krásně hřejivá a pak jeden kašmírový svetřík, který krásně hřeje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! takovej kabát by se mi taky hodil no!

      Vymazat
  3. gratuluju k nové práci, to je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělá bundička :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat