neděle 25. ledna 2015

Procházka

Včera jsme si s F. udělali krásnou procházku - z Arbesova náměstí přes kostel Panny Marie Vítězné kde jsme se podívali na Jezulátko potom na Hrad a zase dolů na Malou Stranu a zakončili jsme to v kavárně Orient... No byli jsme venku asi čtyři hodiny a bylo to super ale zmrzla jsem až na kost! Možná fotit se v tričku nebyl úplně nejlepší nápad... Ale zase mám takovou radost z toho trika s Johnnym Cashem - dostala jsem ho od F. už asi dva roky zpátky (nechal mi ho natisknout!) a potom mi dlouho nebylo... A teď ho konečně můžu nostit! Jééééj! 
Nálet holubů!
Tohle je prostě tak hezký!
Nějak jsem si pořád šahala do vlasů :D
Moje milovaný martensky jsou prostě nejlepší a nejpohodlnější boty...
Na Hrad!
Zachumlanost :)

Zkrátka krásná sobota! Děkuju Lucii za postrčení bylo hezký být tak trochu jako turista :) A kdy jste se vy byli naposledy projít ve svém městě a navštívili jste ty nejnavštěvovanější místa a fotili a pózovali u památek? 

Mějte se krásně!
Alice

17 komentářů:

  1. Jee, no tak to je paráda Alice :) hned bych se vypravila prozkoumávat Prahu s vámi :)
    Luu Over The Ocean

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, no tak to je paráda Alice :) hned bych se vypravila prozkoumávat Prahu s vámi :)
    Luu Over The Ocean

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já bych radši s váma Toronto :D

      Vymazat
  3. ty martensky <3 já na své černé vysoké nedám dopustit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedivim se já tyhle fakt zbožňuju :)

      Vymazat
  4. Jak jsem Prahu nejdřív neměla ráda, tak s každou návštěvou se mi líbí víc a víc! Hned mi to připomnělo, jak jsme tam byli před 2 týdny a taky jsme se krásně toulali po venku, kolem Hradu a v Dejvicích. Já se budu Brnem jako turista toulat příští víkend, až budu provádět svou Erasmáckou svěřenkyni - mám to strašně ráda, když můžu někomu novému ukázat svoje oblíbená místa a snažit se je pro ně taky nadchnout :-).
    Jo a to tričko je naprosto perfektní! Ale teda muselas mrznout festovně, když vidím, jak jsi na dalších fotkách zababušená :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé takhle provádět to musí být super! a děkuju :) no asi to nebyl uplně nejlepší nápad ale couž :D

      Vymazat
  5. Jůty si nechavas zarust ty boky?
    Marcíík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. spíš teď nějak nemám poblíž strojek :D určitě to chci znova oholit takže tě bohužel zklamu :D

      Vymazat
  6. Úžasné fotky! Nikdy som si nemyslela, že by holuby mohli byť také pekné :D Super tričko s Johnnym :) A prepáč, že vyrušujem, ale v akom formáte máš fotky, lebo mne ich niekedy nejde otvoriť :)
    Maj sa pekne!
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám šikovnýho fotografa :) děkuju moc!
      a to mě teda mrzi nahrávám přímo přes google a vždycky stejně tak nevím čím to...

      Vymazat
  7. Prozradíš mi sladké tajemství, odkud máš takhle pěkné martensky? :) Vysoké jsou držáky, co mě snad přežijou, ale chtěla bych i nějakou "soft" variantu :-)
    zazvorek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosím tě je to jarní kolekce z roku 2011 :D jak říkáš jsou to držáky a i když je nosím často tak nejsou ani ošlapaný... ale těžko říct jestli budou takový ještě k sehnání...

      Vymazat