sobota 27. prosince 2014

Zasněženo

Doufám že si užíváte Vánoce! Tady na severu konečně trošku nasněžilo a já jsem z toho uplně nadšená :) Vyšli jsme si na rodinnou procházku kterou jsme vyhlásili novou tradicí a bylo to hrozně hezký... Já v jednom kuse fotila tak snad se vám fotky budou líbit :)
Miluju ty vločky!
Máte rádi když je takhle bílo? A jaké máte Vánoce? Dostali jste co jste si přáli? Já si nepřála skoro nic a dostala jsem toho tolik že si to snad ani nezasloužím... Prostě mám kolem sebe ty nejúžasnější lidi!

A teď mě omluvte jdu sníst hromádku cukroví trochu zmrzliny a nějaký super sýry a uherák :D Taky se u vás na Vánoce objeví spousta jídla který normálně přes rok nebývá? U nás jo... Takže si to nemůžu nechat ují(s)t žejo :D

Mějte se krásně!
Alice

8 komentářů:

  1. Zrovna koukám z okna..... zase sněží:)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekne, aj nam konecne nasnzilo a som z toho cela nadsena :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja na tie vločky stále čakám a čakám a stále nič :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zaskočená že napadlo i v Praze tak snad se to dostane i k vám :) zima bude ještě dlouhá!

      Vymazat