sobota 20. prosince 2014

V dešti

Mám vlastně hrozně ráda klobouky - úplně cokoliv pozvednou na jinou úroveň a navíc si tak nějak myslim že mi slušej no a hlavně jsou hrozně praktický :) Zrovna když jsme tohle fotili tak začalo trochu pršet ale já byla v suchu... No ale na kvalitě to fotkám nepřidává tak se omlouvám... 
Minule jsem psala o drobných radostech tak mě od té doby postihly zase nějaký starosti... Byla jsem chvíli nemocná a ještě pořád mám hroznou rýmu takže děs! Vypila jsem litry zázvorovýho čaje a spotřebovala balení kapesníčků tak snad už to začne ustupovat... No ale nejhorší je že jsem byla u zubaře a musel mi vytrhnout zub :( Ale nakonec to dopadlo dobře - představte si že mi nakonec půl zubu zachránil a vyrval jenom půlku! Ani jsem netušila že je to možný :D 

Dneska jsme byli na procházce na náplavce a teď se ještě jdeme podívat do centra na stromek a tak :) Doufám že někde najdu dětský punč! A jsem už klidná protože mám všechny dárky a dokonce i balicí papír tak se těším že si zítra dám pečený čaj (výborný od maminky) a cukroví a budu balit :) Vánoce jsou tady! 

Máte vánoční náladu? A nosíte klobouky? 

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. Tak jsi sehnala papír?:-) a kde??
    Mimochodem ti ten návrat zpátky hrozně svědčí:)
    A nějak mi přijde že zažíváme stejné věci... taky jsem nedávno byla trhat zub, ale celý...bééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakonec v tescu fakt pěknej :) děkuju moc! no se zubama je starost :( asi mi budou muset trhat další a tentokrát celej...

      Vymazat
  2. neskutečně Ti to sluší! opět! klobouky se mi líbí, ale sama žádný nemám, byť o něm už nějaký ten pátek přemýšlím. možná během zimy či na jaro :) trhání zubů nezávidím, mám to už taky za sebou a dva týdny mám nový můstek. // no a na Vánoce se samozřejmě těším :) už mám přes dva týdny ozdobenou jedličku, napečené cukroví, dnes balím dárky, prý je to dobrý lék na kocovinu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám tři ale moc je nenosim a hodlám na tom zapracovat! Vánoce jsou prostě nejkrásnejší svátky :) užívej!

      Vymazat
  3. whoaa vyzeras perfektne! klobuk a topanky by som ti najradsej ukradla. ;)) a aby som nezabudla, vesele vianoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! veselý Vánoce i tobě!

      Vymazat
  4. Vypadáš skvěle, naprosto britsky!

    OdpovědětVymazat
  5. Půlku zubu?? To jde?? :)
    Klobouk je parádní a přeji brzké uzdravení, chce to nohy do tepla a ládovat se zmrzlinou, fakt :)
    Krásné Vánoce, Alice, užij si je tak jak se patří :)
    Lucie
    Luu Over The Ocean

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to taky netušila ale fakt to tak je :)
      a děkuju moc! krásný Vánoce i tobě!

      Vymazat