úterý 2. prosince 2014

Ježíškovi

Mám hrozně ráda Vánoce a vůbec všechno s nimi spojené - vánoční výzdobu pečení cukroví (ujídání syrovýho těsta!) zdobení stromečku tu vůni tajný balení dárků šňoření se na večeři všechno to jídlo koledy tu radost když si rozbalujeme dárky a hlavně to jak jsme spolu a všechno si děláme pro sebe navzájem co nejhezčí... A taky mám ráda naší rodinnou tradici psaní dopisů Ježíškovi :) Já letos do dopisu napsala to co je fakt nejdůležitější - přeju si abych našla práci! A taky aby našel F.... A hlavně abysme všichni byli zdraví a šťastný! Nic jinýho vážně nepotřebuju... 
No ale přece jenom jsem si připravila ještě takový materialistický dopis Ježíškovi :) Spíš jsou to takový věci na který jsem narazila při hledání něčeho jinýho nebo ke kterým jsem se proklikala přes odkazy na dalších blogískách... A pak jsou to taky takový věci po kterých toužím už hrózně dlouho a jednou si je prostě pořídím :)
- Plakáty od Jana Skácelíka ReStyle jsou prostě úžasný! Motivační láskyplný nebo filmový všechno je super :) A myslim že by se nám nějakej hodil do nového bytu...
- Řekla jsem si že je čas naučit se opravdu vařit - teda jí si myslim že to docela zvládám ale chtěla bych se naučit něco novýho... Kuchařka by se teda dost hodila! Krásná je Kitchenette a zajímavě vypadá taky Snadno a rychle od Romana Vaňka... A pak by se mi taky líbilo mít ságu A Song of Ice and Fire - čistě proto že to miluju a chtěla bych to skutečně vlastnit :D (btw - Máte tohle taky? Že něco přečtete (ebook nebo půjčený) a potom to prostě chcete do sbírky?)
- Už leta se chystám si pořídit diář Moleskin a letos už fakt! Akorát je vážně těžký se rozhodnout jestli Star Wars nebo Malý Princ nebo Hobit a nebo Mickey Mouse - všechny jsou tak skvělý!
- Potřebovala bych nějakou konvičku na čaj a hrnečky - těch prostě není nikdy dost :) Set hrnečků Bathing girls z obchodu nila je super! Konvička se srdíčky je z bonami - tam bych mohla trávit hodiny prohlížením super věcí a vychytávek :) A další dvě konvičky jsou z Nordic day - no tam se člověk taky snadno zasekne :D Líbí se mi i měděná vázička... Taky mě baví hrnečky s nápisy - tenhle je h&m home kde maj celkově super věci - vybrala bych si i měděný nebo mramorový tác a jednoduchý vázičky... No a jednoduchý by se mi líbily taky talíře - tyhle jsou ikea :)
-  Z ikea je i úžasnej odkládací rozkládací stoleček - do něj by se toho schovalo! :) 
- Už dlouho sním o paletce Naked od Urban Decay... Prostě tak dlouho všude čtu že je nejlepší že jí potřebuju! Ale stačila by mi klidně tahle malá :) 
- Taky by se hodil nějaký pořádný krém! Mám teď uplně zmatenou pleť - místy suchá místy mastná celkově hrozná... A tenhle od Clinique už jsem měla a je fakt výborný :)
- Rozhodla jsem se už vážně začít běhat (jop mám takový lepší nápady takhle na zimu :D ) a potřebovala bych nějaký vhodný kalhoty... V h&m jsem viděla jedny který by se hodily a přímo psali že jsou vhodný do zimy :) 
- V levém dolním rohu takový dvě touhy na který si asi ještě dlóuho počkám... Ale to nevadí :) Sluchátka Frend jsou prostě nejkrásnější! Růžový zlato! Prostě šperk... No a šperky Antipearle mě fascinujou už hodně dlouho... Mít tak od nich prsten... Ach!

No tak to by byly moje materiální choutky :) Ačkoliv - vážně si letos mnohem víc přeju to nemateriální... Kdyby to tak bylo tak jednoduchý!

Po čem toužíte vy? Máte taky něco dlouhodobě vysněnýho ale pořád si to k vám nenašlo cestu? A jaká je vaše oblíbená vánoční tradice? 

Mějte se krásně!
Alice

4 komentáře:

  1. Já už si pár dní lámu hlavu tím, o co bych si měla napsat Ježíškovi, protože stejně jako ty bych si přála spíš ty nemateriální věci, ale ty mi nikdo nezařídí. Snad se na nás štěstí usměje :-). A s těma materiálníma dárkama mám poslední dobou problém - je spousta prkotin, co by se mi líbila, ale vím, že je vlastně nepotřebuju, tak mi přijde škoda si o ně říkat pod stromeček. A pak je tu můj sen o kompletní outdoorové výbavě, ale na to bych potřebovala těch Ježíšků tak 10 a nikdy nevím, o co si říct, když si mám vybrat jen jednu věc :D.
    Jo a mimochodem, zásadní dotaz - rozbalujete dárky doma před večeří nebo po ní? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidiš tak to máme skoro stejně :D chápu no...
      vždycky společně večeříme a potom jdeme ke stromečku kde se mezi tím kouzelně objeví dárky a pak už rozdáváme a rozbalujeme a užíváme si :)

      Vymazat
  2. pekne obrazy a nadobi, rada doma zdobim vsechno moznyma a preplnuji si to tu))

    OdpovědětVymazat