pondělí 8. prosince 2014

Drobnosti

Člověk se má radovat z maličkostí a protože se o to snažím tak bych se o to i ráda podělila... Možná by to šlo i pravidelně prostě takový drobnosti-co-mi-udělaly-radost posty :) Co vy na to? 
Naše vánoční výzdoba v bytě v Praze... Spolubydla udělala věnec já koupila hvězdu a moje mamí upekla perníčkovej adventní svícen - dokonce i svíčky jsou vlastnoruční výroba :) A ještě jsem upekla mandlovou buchtičku!
Byla jsem se podívat na Happy Socks Pop Up v Radost shopu a bylo to happy :) Hrozně ráda jsem viděla všechny známé tváře! No a ty ponožky od Snoop Dogga jsou super :D
Včera jsem byla poprvé v životě běhat! Bylo to náročný a vyčerpávající a dneska mě bolej nohy a vůbec jsem z toho neměla žádný krásný pocity jak vždycky všichni řikaj... No ale třeba to příjde - potřebuju to takže vytrvám! Blbý je že mám tři puchýře a  děsně mě tlačej boty takže se potřebuju podívat po nějakejch jinejch... Doporučení? Je dobrý že hned u domu máme super park ve kterém je i tahle lampa/socha/memento mori od Krištofa Kintery - znáte? Více tady!
Podzim a zima je čas čaje! No a čas na kávu je vždycky takže to kombinuju :) Tady k tomu jsem si dala ještě pravou hořickou trubičku - tyhle neplněný skořicový jsou nejlepší!
Zjištění - hrozně mě baví se malovat a fakt si s tim vyhraju... Ačkoliv asi to moc neumim no... A takovýhle domácí focení mě taky baví ale je to náročný - máme tu nějak málo světla... Ale už brzo se zase začne prodlužovat den a to je obrovskej důvod k radosti! :)

A co dělá radost vám? Napište! A vůbec pište mi trochu se tak ráda dozvídám věci od vás a mám ráda všechny možný reakce a navíc fakt někdy potřebuju vaší radu nebo odpověď... Tak reagujte prosím :)

Mějte se krásně!
Alice

9 komentářů:

  1. jéé, mě se hrozně líbí ten perníkový adventní věnec:-)

    OdpovědětVymazat
  2. vy máte spolubydlící? a je fajn? :) namalovat se umíš, je to hezky přirozené! :) a čaj a káva mňam prostě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je to moje spolužačka z gymplu náhodou jsme se shodli že všichni hledáme byt a našli jsme spolu :) a je to v pohodě! a děkuju moc!

      Vymazat
  3. vzhlizejme kristalidsky, neni snad buh krystalicky?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně koukám, jak ti to malování jde! Fakt, vypadáš krásně :) A takovéhle radůstky jsou v životě strašně potřebný! Užívej si je v hojném počtu!!!
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji ten adventní perník (?), takpvý nápad jsem ještě neviděla, ale je perfektně vánoční.

    OdpovědětVymazat