středa 31. prosince 2014

2014

Rok 2014 byl neskutečnej! Cestovala jsem žila ve Skotsku a na Krétě zkusila jsem spoustu nových věcí ochutnala nová jídla nafotila tisíce fotek hrozně mi vyrostly vlasy strávila jsem noc ve vězení byla jsem šťastná i smutná (ale víc šťastná) nechala jsem se znovu tetovat potkala jsem spoustu zajímavých lidí něco skončilo a něco začalo... A hlavně to všechno bylo s F. - trávili jsme spolu většinu času a bylo to krásný! Úžasnej rok!
Opustili jsme byteček v Jablonci a já všechno fotila na instax :)
Moje nové tetování... 
Přestěhovali jsme se do nádhernýho Edinburghu a začala jsem znova blogovat...
Architektura Edinburghu mě fascinovala...
A v květnu jsme se přesunuli na Krétu...
A byli jsme pořád spolu ♥
Život na pláži byl hrozně krásnej ale taky náročnej... Náš malinkej karavan uplně šílený vedro orkán práce každý den od rána do večera příšernej hmyz a ty půchýře co se mi dělali po štípancích... 
A ani jsem se neopálila - tohle je spíš pózování :D Ale zase ty večery když jsem si šla při západu slunce zaplavat a byla jsem na pláži úplně sama nebo ty chvíle když jsme si s F. lehli a koukali na hvězdy nebo koncert s krétskou hudbou a tancem...
...a hlavně ty lidi co jsme tam potkali! No samozřejmě že ty klady převažujou :)
Pár dní v Chanii bylo nejkrásnějším relaxem před odletem do Česka :)
Tohle je jedna z nejoblíbenějších fotek mě za celý rok :) Bylo to ve skvělý restauraci byla jsem trochu unavená nenamalovaná ale hrozně spokojená...
A v říjnu zpátky v Česku! Můj synovec tak vyrostl! 
Ještě jeden výlet - do Zadaru!
A v listopadu stěhování do Prahy...
Jak říká Robert Fulghum: “We’re all a little weird. And life is a little weird. And when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them and fall into mutually satisfying weirdness - and call it love - true love.” :)
Pod mostem je nám dobře :)
Letos jsem byla na tolika místech ale uvědomila jsem si že je úplně jedno kde jsem když jsem tam s ním... A s ním můžu být kdekoliv! :) 

Rok 2014 byl krásný a já moc děkuju všem co byli jeho součástí... A tím myslím i vás - vrátila jsem se k blogování a nelituju toho a baví mě to a bez vás by to nebylo ono! Každý komentář mi dělá hroznou radost a děkuju že se mnou sdílíte všechno možný a prostě jste tady se mnou :)

Do roku 2015 vám přeju ať jste moc šťastný spokojený ať jste obklopený lidma co vás milujou a ať vy milujete! Užívejte si radujte se učte se poznávejte nový lidi a místa a ať je rok 15 ten nejlepší! :)

Alice

25 komentářů:

  1. Alice, a já děkuju tobě, že tu stále jsi, že se k tobě můžu přijít podívat, že se s námi dělíš o své životní momenty a že jsi pořád tak skutečná, opravdová a upřímná, protože to je přesně to, co mě sem vždy přitáhne. To, že za každým tvým slovem je cítit tvá upřímnost vůči světu i životu. Sledovala jsem spoustu blogů, ale nějak jsem v tom přestala vidět smysl. Zůstaly už jen dva, kam chodím. Ty ostatní byly více či méně pouze pózou dotyčné osoby. Neříkám, že je to vždycky špatně. Někdy si člověk asi musí vytvořit zcela odlišný svět, aby se cítil spokojený. Musí za tím však vždy být pokora. Sice tě osobně vůbec neznám, ale mám pocit, že ty sis toho v životě, a nejen tento rok, stihla "prožít" už celkem dost a proto máš asi ty skutečné hodnoty správně srovnané. Přeju ti do nového roku, aby jsi byla spokojená, zdravá, šťastná a čekalo tě spousta milých dobrodružství a hlavně hodně radosti a smíchu :-)
    Pet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pet děkuju ti hrozně moc! uplně jsi mě dojala... tohle je přesně to co doufám že moji čtenáři cítí a to potvrzení od tebe mi dělá neskutečnou radost :) děkuju! doufám že to tak bude i dál a že ne nezklamu protože si toho fakt moc vážim...

      Vymazat
  2. To mě úplně dojalo - asi proto, že jsem teď asi deset dnů po čtyřech letech opět sama.

    Ale zpátky k tobě - máš můj obrovský obdiv za život na pláži, to bych nedala. A ty jsi tak skvělá, že se s námi o to dobrodružství ještě podělíš a zprostředkuješ nám svoje zážitky. Do nového roku ti přeji kromě zdraví a nehynoucí lásky taky nějakou pěknou práci, která tě bude naplňovat a bavit! Těším se už teď na tvoje další příspěvky a krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda to je mi moc líto... ale neboj všechno přebolí!
      a moc ti děkuju! mě tohle sdílení života prostě hrozně baví :) doufám že tě budu i dál bavit!

      Vymazat
  3. tak všechno nejlepší i dál )

    jo a tvůj přítel je hodně moc podobný našemu učiteli (ale on nemá na internetu moc fotek)
    http://data.fmk.utb.cz/staff/staffimg/mzeman.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! podobu tam moc nevidim no - ale jemu tolik lidí tvrdí že je někomu podobnej!

      Vymazat
  4. Zbožňuju, jak z těch vašich fotek přímo tryská štěstí, spokojenost a energie! Já jsem takhle pestrý rok 2014 rozhodně neměla, ale moc mě těší, že jsem si ta dobrodružství mohla díky tobě taky trochu užít. Tak ať ten rok 2015 stojí taky za to! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám na fotkách tak ráda - že jima můžeš zachytit tu emoci a jsem ráda že se nám to daří :) děkuju! ať stojí za to!

      Vymazat
  5. Měli jste fakt zajímavý rok :-) Tak ať je ten nový ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že Ty i Tvůj blog jste! Pokaždé otevírám nový příspěvek s radostí, že se zase dozvím něco nového o Tobě! Miluju, jak krásně píšeš o F., jde z toho neskutečné množství lásky! Prostě díky za Tvé psaní, které se mi neomrzí a které mě moc těší :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc Téro! já sem prostě uplně plná lásky takže to jinak nejde - ono to takhle je i naživo až si někdy řikám že musíme působit trochu přeslazeně - ale to prostě nejde! :D a já taky děkuju za tvoje psaní!

      Vymazat
  7. tetovanie je krásne! Edinburgh, tam by som strašne chcela niekedy ísť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a Edin moc doporučuju je to tam fakt krásný :)

      Vymazat
  8. Jsi jedna z mych nej blogerek, diky! Krasnej novej rok. Milka

    OdpovědětVymazat
  9. Začala jsem tě číst, když jsi se přestěhovala do Skotska a mám moc ráda tvoje články. Čiší z nich život a radost a smutek a láska k F. a je to prostě krásné. Tvůj blog je o životě a to se mi moc líbí. Pokračuj a neměň se:) V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! jop takovej je život :) a doufám že se mi bude dařit to takhle udržet i dál pro trochu míň zajímavym životě...

      Vymazat
  10. Vypadá to, že jsi si rok 2014 velmi užila.

    OdpovědětVymazat
  11. z tohto článku tak strašne krásne srší láska

    OdpovědětVymazat
  12. Prave jsem objevila tvuj blog - krasny fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne jsi to shrnula:) Trochu opozdene, vsechno dobre v tomto roce. Jsem moc rada, ze blogujes:) Jen.

    OdpovědětVymazat