pátek 14. listopadu 2014

Praha

Už jsem tu více než týden ale ještě nám nejde internet takže se nemůžu moc ozývat… Tak dneska trochu shrnutí :) Byt máme krásnej – jsem z toho fakt nadšená… Máme patro na spaní a malej pokoj a zatim nemáme skoro žádnej nábytek tak máme věci po krabicích a na stojanu ale je to nejlepší! Pak máme společnou kuchyň s obývákem - dokonce už jsem upekla megasušenku :) A v chodbě a v koupelně máme tu nejrásnnější dlažbu... Navíc bydlíme na fakt dobrym místě tramvaj i metro máme kousíček a hned vedle je park a Vyšehrad kam jsme se vydali o víkendu…  Přijela za náma totiž nejmilejší návštěva – umíte si představit tu radost když vidíte skvělýho kamaráda po deseti měsícich? Tak tak jsme se cítili všichni tři celej víkend a i když počasí v neděli bylo horší nám to náladu nezkazilo ani trochu :)
Konečně jsem si uspořádala všechny svoje malovátka a uložila jsem si je hezky do krabice – vždycky jsem to všechno tahala v kosmetický taštičce a musela se v tom přehrabávat ale tomu je konec! Samostatnou krabičku mají rtěnky a další je na šperky…  A jop miluju plechový krabičky všech tvarů a velikostí :) 
Mlžné výhledy z Vyšehradu a já… Koupila jsem si tuhle obří šálu tak aspoň trochu rozbíjí mojí šedou a černou nudu :D


No a jinak mi většinu času zabere hledání práce… Teda nejdřív hledání místa kde se můžeme usadit s počítačema a připojit se a potom už to jede… Inzeráty různý organizace a jejich nabídky odepisování uvažování o tom jak udělat aby se někdo ozval zpátky… A samozřejmě pochybnosti podceňování se a takový to jak si člověk připadá fakt špatně protože ve dvacetišesti nemá žádnou pořádnou praxi… A myšlenkový závody na téma – co vlastně chci vážně dělat??! Sakra jo jsem dospělá bydlim s přítelem v Praze jsem přihlášená na pracáku – není už čas znát odpověď na takovou otázku? No je to hrozný… Doufám že mám nějaký čtenáře ze skupiny lidí co řeší podobný témata a řeknete mi co s timhle děláte vy… Hmm?

Ale – on the bright side – dneska jsem byla na pohovoru a příští týden mám dva další :) Nejde teda o žádnej dreamjob ale to ani nevadí… Držte palce!

Mějte se krásně!
Alice

Kdyby vás zajímalo něco o oblečení nebo o kosmetice napište ráda vám všechno povim :)

6 komentářů:

  1. hlavně, že máš radost ze života... praxe přijde, všechno přijde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! fakt mi tvůj komentář udělal velkou radost...

      Vymazat
  2. Asi tuším, jak se cítíš - dobře si pamatuju, jaký to bylo shánět si práci, všude rozesílat životopisy, marně čekat na jakýkoli odpovědi . . . ale ono to dřív nebo později vyjde! Dreamjobs nejsou potřeba, ono něco, co jako dreamjob nevypadá, se jím může stát a nebo na nečekaných pozicích pak můžeš nasbírat zkušenosti, který ti ten dreamjob nakonec zařídí :-).
    Jinak se mi děsně líbí, jak jsi sladila rtěnku s tím božím šátkem, krásně tě to rozzářilo :-). Jsem zvědavá, jak se ti bude v Praze líbit, bydlet kousek od Vyšehradu musí být nádhera!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! hezky řečeno :)
      a - to sladění bylo uplně neúmyslně prostě sem si připadala nějaká bledá tak sem mázla trochu první rtěnky co mi přišla pod ruku :D a líbí se mi zatim moc!

      Vymazat
  3. Nevěš hlavu, já se s přítelem přestěhovala do Prahy ve 22 po nedodělané VŠ a hledala si tam svou úplně první práci na plný úvazek, po 5 pohovorech už jsem byla ostřílená a bylo mi to už víceméně jedno, taky jsem nevěděla co vlastně chci dělat, ale práci jsem sehnala vždycky. Letos jsem se z Prahy po 6 letech odstěhovala zpět do rodného města, protože budeme brzy tři:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jó ale kéž by mi bylo 22 to by mi to nepřišlo tak hloupý že nevim... ale nějak to bude prostě :) a tobě moc gratuluju! a děkuju! :)

      Vymazat