čtvrtek 27. listopadu 2014

Podzim

Já vlastně fakt nemám ráda podzim... Hlavně to jak je pořád šedivo (jak miluju šedou na oblečení tak na obloze jí nesnášim!) a trochu mrholí... Nic se mi v tomhle počasí nechce... Nechce se mi ani chodit na procházky a poznávat Prahu - a to je teda hrozný! Ale před pár dny jsme se projít šli a bylo to fajn :) Našli jsme Jiráskovy sady který jsou určitě úžasný na jaře když kvetou všechny ty magnolie a taky výbornej krám s potravinama od farmářů... Taky jsem konečně zase vytáhla martensky a znovu jsem si uvědomila proč je mám tak ráda - tak dobře se v nich chodí! 
Už aby byla opravdová zima a ať si klidně mrzne jenom ať je jasno... Ale sněhu se tady asi nedočkám co? 

A jinak je všechno pořád stejný - hledám nabídky práce odepisuju doufám že mě vyberou chodim na pohovory - no a pak mi napíšou že vlastně nemaj zájem... Je to děsný! 

Kam se máme vydat na další procházku? Nějaký extra místa který musíme vidět? Případně ochutnat? Hlavně teda jestli víte o něčem super přímo v Nuslích tak mi určitě dejte vědět! 

Mějte se krásně!
Alice

8 komentářů:

  1. roztahovák? Pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó je falešnej :D jen tak na ozdobu :) mi se opravdový vždycky líbily ale nikdy sem se k tomu nerozhoupala a teď už si na to připadám stará...

      Vymazat
  2. Jeee, jaktože jsem sem přišla až teď? :O Ty boty jsou tak nádherný. Sluší ti to!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevim ale sem ráda že si přišla :) a děkuju moc!

      Vymazat
  3. Hodne stesti pri hledani prace! Pod tvuj clanek se muzu podepsat, to sedo a tma, to je desny. Uz ve tri mam pocit, ze den skoncil a ja nic neudelam a nestihnu...:) Ale od ledna budou dny delsi no a pak uz je jaro, tak hlavu vzhuru:) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! jop myslim že to takhle má hodně lidí no... ale jak říkáš už se to brzo začne zase zlepšovat :)

      Vymazat