pondělí 3. listopadu 2014

Baby blue

V Zadaru jsem si koupila tuhle sukni a jsem z ní úplně nadšená :) Je to pro mě teda takovej trochu odvážnej krok - přece jenom je světlá a velká a výrazná no a já si svou postavou (rozuměj zadkem) jsem vážně nejistá a většinou tak nosím černou... Ale hrozně jsem po podobný sukni toužila takže jsem do toho prostě šla a nelituju :) Mám teď celkově nějaký modrý období a nosila bych pořád modrou... A šedou a černou to je jasný :)

Ha a taky má kapsy! Jaký barvy teď nosíte nejvíc?

A ještě chvíli vás asi budu zásobovat fotkama ze Zadaru... Ačkoliv - ve středu se už stěhuju do Prahy jéééééj! Hrozně se těším :) Mám pocit že začíná nová éra a nemůžu se dočkat poznávání Prahy... 

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. prave ze ti lichoti, dela ti moc peknou postavu! :) za me lepsi nez ta dlouha sukne na zem, nebo volny kalhoty.. ale to je zase takova pohodicka, ze by byla skoda to nenosit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak ja jsem ti tu parkrat komentovala jako anonymni Market, tak ted zdravim i s oblicejem :)

      Vymazat
    2. děkuju! a jak řikáš - někdy má pohodička přednost :) a vítej!

      Vymazat
  2. Modrá, pasová, kolová, s kapsama - jó! Krásná a sluší ti (a hlavně já jsem úchyl na modrou, takže mě bere ještě o to víc :D).
    Hodně štěstí při zabydlování v Praze, to bude krásné bydlet v městě na Vltavě <3.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! :) a já sem teď taky úchyl na modrou :D

      Vymazat
  3. Vypadas skvele! Tak stastna a spokojena! A ta modra ti mooooc slusi ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní barva, slušivá sukně a milý úsměv. I brýle jsou skvělé! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! brýle jsou asi za 2libry z primarku ale překvapivě docela držej :D

      Vymazat
  5. Ahoj, krásné tetování, mohu se zeptat, kde jsi se inspirovala? Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! inspirací mi byla kniha Třetí přání kterou tady pořád propaguju :D ale jinak je tenhle citát v angličtině (this too shall pass) docela slavnej - ha http://en.wikipedia.org/wiki/This_too_shall_pass :) ale já to znám z tý knihy no...

      Vymazat
  6. Hrozně ti to sluší:-) určitě krok dobrým směrem:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To moře je krásné i na podzim :-) sluší ti to a to prostředí dodává celému looku fantastickou atmosféru.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  8. Alicka,nádherná si!!! :) a sukňa perfektná!!!

    OdpovědětVymazat