pátek 10. října 2014

Poslední dny...

Je to neskutečný... Půl roku uteklo jako voda a už zase balíme kufry... V neděli odjíždíme z pláže a budeme pár dní v Chanii a ve čtvrtek letíme... Hrozně se těším! Vážně se mi stýská po rodině a kamarádech a taky po spoustě drobností... Na druhou stranu to bude zase nemilej návrat do reality a na to se vážně netěšim... A taky - tyhle západy slunce to se prostě neokouká a bude mi to moc chybět...
 
Hrozně moc mi to tady dalo a naučila jsem se spoustu věcí... A tim nemyslim zdaleka jenom řecký speciality... Uvědomila jsem si zhoubnost lenosti a konečně mi došlo že to je věc se kterou v sobě musim bojovat... Já jsem totiž hrozně líná! Ale to že jsem tu potkala ještě línější lidi a viděla jsem jejich chování mě docela probralo a došlo mi že nechci aby mi takhle proběhnul život mezi prsty... A tak mám spoustu plánu do budoucna :) 

Mějte se krásně!
Alice

9 komentářů:

  1. Ty první tři fotky jsou božský! Mraky se mi taky líbí, ale západ je excelentní :-) Půlrok skutečně uteče šíleně rychle, jsem teď od května v Londýně, za 14 dní to bude taky půl roku a přijde mi to jako včera, co jsem přijela. Tak hodně štěstí do budoucnosti (i v boji s leností), ať už se rozhodneš dál cestovat nebo zůstat doma ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a chápu no utíká to...

      Vymazat
  2. Vrátíte se do Edinu? Ráda bych zas nějaký anglický články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nakonec nevracíme tak mě mrzí že tě zklamu...

      Vymazat
  3. Ty jova, to fakt rychle uteklo. Užívej si domova. Moc se těším na další články. P. S. Už jednou jsem ti psala, že mám pár sólo náušnic, bo jsem ztratila jejich družky. Když jsi v ČR, tak bych ti je mohla poslat. Jestli máš zájem, napíšu ti na mejla ať si vyměníme adresy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéj ty jsi zlatá! to by bylo super napiš mi :)

      Vymazat
  4. Tyjo : ) Mne taky plaz bude chybet.
    Ale do Skotska se asi nevratis, co? Dvakrat na stejny misto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevrátim... zůstáváme v Čechách :)

      Vymazat