pondělí 27. října 2014

Chania II.

Ještě jednou fotky z Chanii a to už bude úplný konec dobrodružství na Krétě... Je to hrozně zvláštní - nejsou to ani dva týdny ale už teď mi to všechno připadá hrozně vzdálený... Tak aspoň tady si ty vzpomínky musím skladovat... 
Na hrozně dobrym jídle...
Mešita uprostřed benátského přístavu - jde o nejstarší islámskou stavbu na ostrově a dneska tam je galerie...
 Cestou z pláže jsem si dala tequila sunrise :) 
Nejlepší jídlo! Kdyby jste se někde ocitli v Chania tak rozhodně jděte do Kouzina e.p.e. - je to taková restaurace/bistro otevřený jen na obědy a chodí tam hlavně místní... Což je důkaz toho že to neni žádná turistická vývařovna ale opravdový místní jídlo... Dala jsem si kuřecí se sýrem a bylo to skvělý... A hlavně fáva! Spřádám plány jak sehnat fávu v Čechách protože to je prostě lahoda...
 Muzeum fotbalu aneb F. byl tak šťastnej :)
Freddo cappuccino je prostě dobrota!
Miluju tyhle uličky...
Cestou na večeři...
 Grilovaná zelenina se sýrem...
Meloun!
 Instantní vzpomínky...
Dárečky jsem si nakoupila :) Korres laky jsou super a perly na památku no a v macu jsem si spravila chuť řasenkou která je fakt úžasná! Jaký dárek jste naposledy dali sami sobě?

Tak a je to Kréta no more... Divný!

A co dál? Stěhujeme se s F. do Prahy! Takže jestli víte o bytě 2+1 tak mi napiště edit: Byt už máme! :) Tak teď už "jenom" - nemáte pro mě někdo nějakou práci? Jsem všehoschopná a děsně šikovná a beru prakticky všechno... No vážně! Tak mi třeba napište... 

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. Tý jo, moře, sluníčko, to snad ani není pravda! Vzhledem k počasí za okny ty fotky působí jako z úplně jiného (krásnějšího) světa. A úplně jsi mi udělala chutě těma fotkama jídel, nom nom nom!
    Držím palce, ať bydlení v Praze dobře dopadne a najdete oba nějakou fajnou práci. Vzhledem ke své Krnostánské lokalizaci bohužel jinak vypomoct nemůžu, tak na vás budu aspoň často myslet! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cha ještě chvíli budu provokovat fotkama ze Zadaru :)
      s bytem se zadařilo no takže se vrhám do hledání práce no... děkuju moc! :)

      Vymazat
  2. oblubila som si tvoj blog viac ako ten prvy, dufam, ze budes mat o com pisat aj v Prahe a ze ta nepohlti skarede jesenne pocasie a sedivost ulic ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je hrozně milý děkuju moc! a snad to půjde no :)

      Vymazat
  3. Bydlet u moře tak mě zpátky do Čech nikdo nedostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo ale co tak dělat v zimě na Krétě :D

      Vymazat
  4. skvělé fotky, muselo tam být krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chania je vážně úžasná! děkuju moc!

      Vymazat
  5. krasne fotky, vypada to tam moc hezky:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat