neděle 13. července 2014

Radost

Poslední týdny jsou super! Nejlepší je že mě přijeli navštívit rodiče :) Bylo to docela vtipný – ve čtvrtek večer mi přišla zpráva „Přemýšlíme že příští týden přijedeme“ tak si řikám – jojo přemýšlej tak to nebude moc horký… A v pátek mejl že sehnali lastminute zájezd a v sobotu večer jsou tady! No umíte si představit že po pěti měsících co jsem je neviděla jsem měla fakt hroznou radost! V sobotu večer přiletěli ubytovali se v městečku poblíž a v neděli ráno přijeli k nám na pláž… Radostí jsem skákala metr do vzduchu :D Byli tu jen na týden ale tolik jsem si to užila! Ale samozřejmě – museli schytat to největrnější počasí no… Ale stejně se jim tady líbílo :) Taky nás zásobovali spoustou důležitých věcí – mi přivezli nový telefon – jéééj instagram žije – najdete mě jako alicealice_miller :)
Viděli jste někdy duhu na moři? Když tady byl ten šílenej vítr tak to bylo sice hrozný ale zase to dělá tuhle krásu :)

 Frappé s rodičema na výletě v Rethymnu…
Klasická snídaně – frappé a řecký jogurt s medem což je největší lahůdka… Ten jejich jogurt to je prostě něco úžasnýho! Moje mam se k tomu vyjádřila „Jsem si myslela že kupuju jogurt a koupila sem smetanu!“ já na to „Mami ale to JE jogurt!“ :D


A posledních pár dní sice nefouká ale zase jsou pořádný vlny…

Co v poslední době udělalo radost vám?

Mějte se krásně!
Alice

11 komentářů:

  1. Jé, přeju ti to všechno!
    Mě dělá radost poslední dobou to, že jsem v jednom kole a neuvěřitelně si to užívám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a jsem ráda že si užíváš :)

      Vymazat
  2. Wow, hezky vaši! To je úplně super, takhle se rychle rozhodnout a vyrazit, leckterejm mladejm dělá problém být impulzivní (v dobrým slova smyslu) a vaši to evidentně zvládaj s přehledem!
    A ta duha je nádherná, vůbec jsem nevěděla, že se na moři taky může udělat :-).
    A radost? Mě udělalo radost třeba nový pyžamo s medvědama :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, naši nejdou ani na procházku do parku :-)

      Krásná barva toho slunečníku+vody.

      Vymazat
    2. jako naši mě taky zaskočili :) ale nejlíp jak mohli!
      a taky jsem netušila že taková duha na moři může vzniknout ale je to krása no :)

      Vymazat
  3. Tyhle články jsou skvělý.) Vždycky si říkam, jaký to musí bejt bydlet na pláži.)ale luxus, sem ráda, že ses vrátila na blogovou scénu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele je to super :) teda má to i nevýhody - třeba písek všude! - ale převžujou klady :) a děkuju moc!

      Vymazat
  4. Ahoj Ali, ta duha mě fakt dostala :-D A koukám jak jsi podobná tátovi. Jste jak přes kopírák (až na detaily typu vousy, vlasy atd. :-D ). Měj se nádherně :-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda já si vůbec nemyslim že sem taťkovi podobná! sem celá mamka :) ale děkuju :)

      Vymazat