úterý 1. července 2014

Láska

Jednou ráno jsem se vzbudila a podívala jsem se do jeho krásnejch modrejch očí – a v tu chvíli jsem věděla že už se chci probouzet jen vedle něj…

Náš vztah si prošel těžkýma zkouškama – nejdřív jsem byla já půl roku na Erasmu v Holandsku a o rok později byl on na půl roku na Erasmu v Německu… Ale vlastně - bylo to jednoduchý :) Protože když je to opravdová láska tak takovýhle zkoušky jí můžou jen upevnit… A to se nám povedlo! Volali jsme si na skypu posílali si pohledy a nikdy jsme nešli spát bez toho abychom si popřáli dobrou noc… Nikdy nezapomenu jak mě překvapil dopis co mi poslal z Německa když jsem já byla v Čechách v nemocnici – napsal mi tam seznam vítězů Grammy protože věděl že mě to zajímá ale nedostanu se na internet :) 
F. mě podržel v nejtěžším období a vážně nevím co bych bez jeho pomoci dělala… Nikdy mu za to nepřestanu být vděčná… Spolu jsme se nastěhovali do našeho prvního bytečku a on se kvůli mně přestěhoval do Jablonce… A nakonec největší rozhodnutí – odjeli jsme spolu za dobrodružstvím! Najít někoho kdo má podobnou touhu cestovat a objevovat je dar... Přece jenom ve dvou jde všechno líp :) Sama bych se asi neodhodlala... Takže od února jsme vlastně pořád spolu - je to takovej opak toho erasmu :D Ale stejně ho nemám dost! 
Každý den se znova a znova zamilovávám… Do jeho úsměvu do toho jak mluví do toho jak se chová k lidem do jeho vtipů a roztomilostí… Do toho jak spolu vtipkujeme a můžeme si říct všechno… Do těch jeho modrejch očí a svalnatech nohou a jeho krásnýho nosu… Do toho jak si šeptáme před spaním a jak je sladkej po ránu když se probudí… Do toho jak o mě pečuje a stará se… On je to nejlepší co mě kdy potkalo….

Jednou ráno jsem se vzbudila a podívala jsem se do jeho krásnejch modrejch očí – a v tu chvíli jsem věděla že už se chci probouzet jen vedle něj… A dneska je to přesně tři roky!

Mějte se krásně a milujte! 
Alice

17 komentářů:

  1. Ach, to me malem rozbrecelo! Tak vam preji krasne vyroci a at to takhle vydrzi na porad <3<3<3

    OdpovědětVymazat
  2. Teď trochu off topic... Jakto, že nejste ve Skotsku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no skončili jsme v práci a hledali jsme tam novou a najdenou byla možnost jet na půl roku sem - a to se nedalo odmítnout :D ale asi se tam zase vrátíme nebo možná jinam do UK...

      Vymazat
  3. Gratuluju k výročí!
    Taky se mi muž líbil od prvního setkání, letos to bude 10 let! Pak že láska na skoro první pohled neexistuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a taky gratuluju! 10 let to je něco :) a my tu cestu k sobě měli dost komplikovanou ale sem strašně ráda že to takhle dopadlo...

      Vymazat
  4. Ať vám to vydrží napořád!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně napsáno, krásné výročí přeju a nespočet stejně šťastnejch let! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní vyznání, dostalas mě. Gratuluju a mějte se nadále takhle krásně rádi!

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo, Alice, to je tak krásný psaní, až mám z toho husí kůži. boží boží boží!!!

    OdpovědětVymazat
  8. máš hezkýho muže, takhle z boku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on je krásnej ze všech stran :D ale dík!

      Vymazat
  9. Amazing photos! Looks like fun. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat