středa 21. května 2014

Triopetra

Zdravím z Kréty! Mrzí mě že jsem se tak dlouho neozvala – připojení moc nefrčí no ale snad to bude lepší… 
Jsem na pláži jménem Triopetra na jižní straně Kréty… Je to tady uplně nádherný! Moře je neskutečně čistý a azurově modrý no nejlepší je že bydlim asi tak 40 metrů od něj :) S F. máme karavan – vždycky jsem si přála projet jih Evropy v karavanu no a teď mám jeden zaparkovanej přímo na krásný pláži :) Ale není to jenom užívání si nádher přírody – většinu času trávíme prací… Děláme v baru – já, F. a náš šéf a majitel baru S. – ale zatím ještě nemáme otevřeno… V zimě tady byl orkán a tvrdě to odnesla kuchyně (což je taky karavan ale s veškerym zařízenim) a vůbec celý zázemí... No a taky se S. rozhodl že je potřeba pár věcí vybudovat… Takže uklízíme připravujeme a stavíme :) Je to docela makačka – jenom uklidit kuchyň kde vznikla směs starýho oleje z friťáku a písku která byla úplně všude a na všem nám zabralo tři dny… Ale každý den je vidět pokrok a tak snad už brzo otevřeme…

   
Západy slunce jsou tu prostě magický…
 Náš karavan! Tady je ještě docela našikmo ale už jsme ho narovnali :)
 Tři skály podle kterých získala pláž svoje jméno...
   
Už jsem se i trochu opálila – teda po zkušenosti s alergií na slunce používám každý den krém s spf 50 ale stejně :) No ale hlavně mi vyskákala asi miliarda pih :D
Doufám že se budu moct zase brzo ozvat! Mám spoustu fotek akorát to zveřejňování je náročný…

Tak se mějte krásně!

Alice

12 komentářů:

  1. Aaach tam je to nádherný! Při zmínce o karavanu jsem se trochu zděsila, asi by to nebylo nic pro mě :D Ale zas když vidím ty fotky tý krásný pláže, tak bych byla ochotná o tom přemýšlet..:)) vážně úžasné fotky, užívej!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já ti nevim mi karavan příjde v pohodě - hlavně jsme celej den venku jenom tam přespáváme a postel je pohodlná a věci je kam dát a nic víc netřeba :) co se budu povalovat v karavenu když tu mám pláž :D a děkuju!

      Vymazat
  2. Whoaa to znie ako skutocne dobrodruzstvo! Je to v tom karavane pohodlne? :D
    Znie to super, ze stojis pri zrode toho miesta, ze to nie je len take otroctvo v bare . Mozno, ze sa ti tie skusenosti raz hodia ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! jojo karavan je pohodička :) a už se spíš těšim na lidi ale tohle budování je taky zajímavý :)

      Vymazat
  3. Držím palce, ať se vám daří čím dál tím lépe! Karavan mě taky nejdřív vyděsil, ale znám tebe a tvé dobrodružné já, takže pohodička .))) hned bych přijela na dovču někam za vámi! (Ehm, raději samozřejmě nějaký apartmán) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík :) tak jako Hilton to neni ale máme tu všechno co potřebujeme :) a hlavně je to fakt jen na spaní a skladování sme celý dny venku... a přijéééď :)

      Vymazat
  4. Dobrodruzo! Je to makacka, ale ten vyhled za to asi stoji, ze? Tesim se na update a hodne stesti!

    OdpovědětVymazat