sobota 5. dubna 2014

Snídaně v trávě

Tak zatím mám pořád práci! Ultimátum bylo o týden prodlouženo a trochu se mi povedlo se zrychlit... No ale je to dřina... Asi se stejně začnu rozhlížet po něčem jinym protože mi hrozně chybí kontakt s lidma... V předchozí práci ještě v Čechách jsem celý dny byla v kanclu se šéfem a taky mi to vadilo - prostě potřebuju lidi! 
A k fotkám - udělali jsme si na zahradě takovou snídani v trávě :) Měli jsme volno venku bylo krásně a já se vzbudila někdy po 11 - no krásnej začátek dne! 
Lupínky s mlíkem + čaj s mlíkem = ♥♥♥
F. mi dal do vlasů sedmikrásku :) A jak se říká - #nomakeup #nofilter :D
Kvete tu hrozně moc narcisek a je to krása!
I na instax jsme pár fotek vycvakli :) O instaxu se asi ještě někdy rozepíšu...

No ovšem tyhle fotky jsou už starší - poslední týden tady pořád jenom prší a je šedivo a zima... Děsný! 

Co vy rádi snídáte? A máte rádi čaj s mlíkem? 

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. čaj s mlékem vůbec. čaj s citronem moc :) mám ráda sladké snídaně - klasicky ovesnou kaši, někdy bébéčka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako s citrónem mám taky ráda ale to spíš přes den :) a tyjo já jedině sledký! nic slanýho bych ráno nesnesla... a ovesný kaše sem se nějak přejedla už na ní vůbec nemám chuť - mám vždycky takový období a teď je lupínkový no :D

      Vymazat
  2. to je super, to u nás tenhle týden bylo krásně dva dny, tak vám závidím počasí:))a víc fotek Edinu!!:D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nó jak píšu - tyhle fotky byly starší u nás bylo teď taky hnusně... ale poslední tři dny se to trochu vybralo dokonce i slunce se ukázalo :)

      Vymazat
  3. Ano, snidane v trave! Ja jsem se naucila pit caj s mlekem v UK, takze ho muzu ;) A snidam ruzne, nekdy si doprejeme palacinky o vikendu, nebo vajicka, ale pres tyden v praci zdrave - ovocne smoothie a pak rye crackers s avokadem, kozim syrem a chia seminky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho mám ráda už do mala - můj tatík jinaj čaj ani nepije a každý ráno ho má k snídani tak to mám nějak po něm :) a ovocný smoothie bych si dala! a kozí sýr taky ale přes den - po ránu jedině sladký :D

      Vymazat
  4. Čaj s mlíkem, jo! Nejraději samozřejmě Hiddlesovu variace Earl Grey s mlékem (kterou przním po vegansku Zajícem, ale i tak je to moc dobré). Sladce jsem snídala celý půlrok v Norsku a od té doby už sladké snídaně nemůžu ani vidět, takže teď baštím různé sendviče plné zeleniny, míchané tofu a podobné dobroty. Ale v trávě jsem letos ještě nesnídala, nutno napravit! Díky za inspiraci, jsou to krásné fotky a bez make-upu vypadáš báječně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chech já ho taky mám s Earlem :) mám to tak taky nejradši! a já snádám jenom sladký pořád - i když teda mlíko a lupínky na tom extra nic sledkýho neni :D chyběj mi domácí zásoby medu! a děkuju moc :)

      Vymazat
  5. Ranné pikniky <3 volím čaj s citronom a medom :)

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou krásné fotky! miluju sedmikrásky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. jojo však mě ta tvoje u moře inspirovala :)

      Vymazat
  8. ja som prave pred par tyzdnami v UK skusala caj s mliekom a teda moc mi to nechutilo :(

    Ak mas rada NIVEU pozyvam na giveaway o nove telove mlieka tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat