neděle 27. dubna 2014

Random

Od tý doby co mám instagram (@alicealice_miller :) ) mnohem míň fotim takový ty random fotky normálně na zrcadlovku... Ale teď pár fotek mám tak se podělim :)
Posledních pár dní se nese ve znamení plánování a nákupů... Čeká mě značná změna podnebí - přece jenom v Edinburghu je to pořád na zimní parku a svetr no a za dva dny budu na Krétě kde očekávám teplíčko :) Takže to chce změnu šatníku!
Primark je prostě dobrej :) Samozřejmě nečekám nějakou kvalitu ale zase jde o věci na práci na pláži takže to ani nevadí... A ty ceny jsou prostě neodolatelný! 
Koupila jsem si tyhle skvělý pantofle a myslim že nebudu nosit nic jinýho :) A dlouhá šedá sukně je z h&m - mám z ní hroznou radost :) 
Chcete vtipný důkaz mojí blbosti? Zkouším si doma nové bílé tílko samozřejmě na rtech nová růžová rtěnka - no jistě okamžitě si to tílko ušpinim! Už sem to dvakrát prala a je to tam furt... No děsný! 
Po dlouhé době dvoudílné plavky... Ale jako kupovat si plavky když člověk neni uplně spokojenej se svojí postavou je u-tr-pe-ní! (Jojo mám ještě jedny jednodílný černý...) 
Tužtička Revlon Matte balm je uplně skvělá! Sem si udělala radost k narozeninám :) 
Docházela mi řasenka tak jsem si pořídila voděodolnou a je super :) A kleštičky na řasy jsou pro mě objev - fakt to funguje! Tyhle jsou eyeko - byly jako dárek u časopisu... 
Vaseline cocoa butter nejkrásnějc voní! 
Výbava na pláž :)
Micelárku Garnier jsem si koupila protože tady prostě není Bioderma - a je to zklamání - pořádně neodlíčí a celkově nic moc... A k voděodelný řasence jsem si musela koupit ještě další odličovač na oči... 
Přáníčko pro ségru k narozeninám :)
A ještě detail z našeho pokoje - to je přesně důvod proč mám tak ráda instax :) 

Používáte kleštičky na řasy? A co jste si naposledy koupili? A fotíte jen tak? 

Příště už snad z Kréty :)

Mějte se krásně! 
Alice

18 komentářů:

  1. Tyjo, tak ve Skotsku je asi znatelně chladnějc, než u nás, parka a svetr, pf :) To teplíčko ti ale závidím - budu závidět.Ceny v Primarku jsou sice neodolatelný,ale pro mě je lákavější pánské patro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) cha když sem to psala tak sem ještě nevěděla že na mě čeká pánská Star Wars mikina :)

      Vymazat
  2. SKvělé věci :-) já kleštičky vůbec nepoužívám:-)

    OdpovědětVymazat
  3. to se stehujete uz takhle narychlo, to jste dobry :)
    primark mi tady hrozne chybi. i v berline jsem nakupovala nakonec jenom tam. vlastne porad ziju z ty sady dvoulibrovejch panskejch bavlnenejch tricek, co jsem tam poridila hehe

    ty sandalky vypadaji jako birkenstock btw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo bylo to teď nebo nikdy :D
      a primark mi chybí už teď a rvu si vlasy že sem se líp nezásobila - ale pak už bych to vůbec nesbalila... a ty sandály sou nejlepší kauf nosim je furt :)

      Vymazat
  4. super fotečky...klieštiky nepoužívam, a rada fotím len tak, ale väčšinou sa tieto fotky na blog ani nedostanú :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! já už u kleštiček zůstanu pro moje řasy je to poklad :)

      Vymazat
  5. Uzij si Kretu, my tam letime za tyden:) L.

    OdpovědětVymazat
  6. Krétu by som si tiež dala...alebo aspoň zliezť dolu z kopca, u nás je furt rovnako. Ale aspoň tu nie je vietor! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady fouká uplně šíleně!!! žene se to po pláži a nedá se nic dělat...

      Vymazat
  7. Nedockave cekame na report z Krety!!! xxx

    OdpovědětVymazat
  8. kde si? dufam, ze ta nepredali do otroctva ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nestraš! ale jsi zlatá děkuju :) a konečně se hlásím :)

      Vymazat