středa 23. dubna 2014

Keep moving

Využít co se nabídne poznávat svět i svoje schopnosti cestovat a užívat si život... To zní dobře ne? Tak nějak si představuju že by to mělo být... A když se nabídla možnost jet na půl roku pracovat do baru na pláži na Krétě tak to nebylo až tak těžký rozhodování :) Teda práce asi bude těžká podmínky náročný a plat nic moc... Ale žít na pláži? Možnost poznat Krétu? To je super bonus :) 
Fotky jsou ze soboty kdy jsme si v parku užívali asi zatím nejteplejší den tady... Na Krétě je prý 28°C a to nezní vůbec špatně! :)
Úplně vytlemená :D A musela jsem si koupit nový brýle a volba padla na zrcadlový pilotky - a jsem dost spokojená... Navíc Primark 2£ :D
Ale Edinburgh je prostě krásnej a bude mi chybět! 

Byli jste někdy na Krétě? Povídejte! Já totiž nikdy :) 

A zrovna dneska mi na fb bliklo tohle - stojí za přečtění a nemůžu než souhlasit :) 

Mějte se krásně!
Alice

16 komentářů:

  1. ty jo super, pracovat na plazi to je skoro splnenej sen :) a pritel jede s tebou nebo zustava? a pak se vracis zase do edi? Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) F. jede se mnou budeme pracovat spolu :) a potom se uvidí no...

      Vymazat
  2. juu tenhle outfit se ti poved!
    a přeju hodně štěstí ve všem novým:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju ti to, ale SOBECKY mě mrzí, že skrz tebe už nebudu moct prozkoumávat Edin:/ Doufám,že před odjezdem aspon vyfotíš tohleto!:D http://waimhcongress.org/wp-content/uploads/2013/03/edinburgh_-_calton_hill_nov_12_0.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jó tak už sem fakt budeš muset jet na vlastní průzkum :)

      Vymazat
  4. Tady ti to moc slusi! A uprimne mi tvoje zivotni eskapady dost pripominaji muj vlastni pribeh. Ja zila pro zmenu v Brightonu nekolik mesicu, ale nemohla jsem najit poradnou praci, az si me nasli na netu a nabidli mi job ve Svycarsku v luxusnim lyzarskem stredisku jako asistentka manazera. Reknu ti jen, ze jsem to vydrzela tri mesice a zazila novodobe otroceni s pracovni dobou az 17 hodin denne 6 dni v tydnu. Ale byla to zkusenost k nezaplaceni. Ja doufam, ze tva Kreta bude o necem jinem, bud ale obezretna. Hodne stesti a tesim se na report! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! a tyjo zajímavý! no všichni doufám že to nebude moc otročení uvidíme...

      Vymazat
  5. Wow, z Edinu na Krétu? Tomu říkám obrat! Držím palec, ať jde všecko jak po másle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš člověk plánuje a najednou se všechno změní :) děkuju moc!

      Vymazat
  6. Ježiš na Krétu? Supeeer! Mně nic nemusíš říkat, na půl roku jedu do Sofie, kde normální panák je decka! :D
    Líbí se mi ty botičky a tvoje dlouhý vlasy, nech je ještě růst, ne že je ostříháš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a Sofie zní super! Erasmus? a tyjo máš mě přečtenou už o těch vlasech docela uvažuju :D ale zatim nechávám růst uvidíme co s tim udělá slunce a moře...

      Vymazat
  7. fiha super, uz se pomalu blizis aspon podnebim k nam v juznej :D (sestra od wicked http://girlastray.wordpress.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taková exotika to zase neni :D a dík super blog! :)
      Vymazat

      Vymazat