úterý 1. dubna 2014

Ultimátum

Jak jsem se tak radovala že mám práci... Tak to byla asi předčasná radost... Dostala jsem totiž ultimátum - musím zrychlit svůj čas na úklid pokoje nebo poletim... No paráda! Vzhledem k tomu že fakt nevim jak ten čas zrychlit tak to vidim na tu druhou možnost... Jsem totiž moc pečlivá - moc se se všim crcám... Sice mi šéfka řekla že jako pokoje dělám dobrý nó ale toho času a pak jsme neproduktivní a grrrr prostě nejde to... 
Takže - je fakt že nejsem schopná dělat jednu z nejhloupějších prací vůbec znamením toho že jsem neschopná? Mi to tak totiž připadá... Každej den si řikám - dneska to bude lepší! Stihneš to rychlejc! No a potom je najednou 12 a najednou je 14.05 a já mám podle rozpisu končit jénže ve skutečnosti mám ještě tři pokoje... Achjo...
Tak to vypadá že budu znova hledat... No třeba najdu něco lepšího...
A mezitím se můžu kochat Edinburghem... Protože když už naštvaná a smutná a bez práce tak aspoň na krásnym místě!
 Grassmarket je uplně úžasný místo... 
Mějte se krásně!
Alice

14 komentářů:

  1. Z toho si nic nedělej:) bude to lepší, anebo přijde něco jinýho.)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě vůbec obdivuju, že jsi do toho šla, máš odvahu a i kdyby to napoprvé nevyšlo, tahle zkušenost ti určitě hodně dá. A dřív nebo později si najdeš lepší práci, která bude víc odpovídat tvým schopnostem a tam teprve všem ukážeš, zač je toho loket! Držím palce, ať to všecko dobře dopadne, ať už to znamená cokoli :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) no uvidíme kam se to všechno vyvine :D

      Vymazat
  3. Nic si z toho nedělej - přítel má v práci dokonce procenta a jak má pod 100, tak za ním běhají at kouká přidat.. být tebou, mám asi ten samý problém. Mně uklízení trvá delší dobu,zato bych řekla,že jsem pečlivější..každopádně jestli se ti nepodaří "přidat" tak určitě najdeš něco lepšího.
    A Edin je krásný prostě♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je taky pěkná otrava! já si hlavně mysilm že jsem celkově pomalej typ člověka - prostě všechno mi trvá :D a děkuju!

      Vymazat
  4. tak se s tim uklidem tak neser, ty v tom bydlet nebudes ;)
    a kdyztak to zkusis v tescu u pokladny, svet se nezbori! :) Market

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D kéž bych uměla se s tim nesrat! to mi právě nejde! a pokladna by mi vůbec nevadila :D

      Vymazat
  5. Hlavu vzhuru, neco jineho se urcite najde, a lepsiho! Tam by te vyzdimali na doraz, to mi ver, moc dobre to znam. Good luck! A fotky Edi, krasa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju móc! a vyždímaná sem dost no :D

      Vymazat
  6. Přesně tak si statečná že si do toho vůbec šla.) a i kdyby tahle práce nedopadla věřím tomu, že to bude proto aby sis pak mohla najít mnohem lepší.)

    OdpovědětVymazat
  7. tyjo jsem ti to sem jeste psala, jak maji lidi problem dodrzet casovy limity, vid.. tak zabojuj! ses jenom zvykla delat vsechno moc peclive, mozna ze skoly - mam to taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo přesně si to trefila! nestíhačka prostě :D ale bojuju!

      Vymazat