sobota 12. dubna 2014

Done

Tak a jsem bez práce! Nepodařilo se mi se zrychlit tak mi bylo oznámeno že to prostě takhle nejde a že už nemám chodit... No jo... Tak jako mrzí mě to to jo ale extra mi to žíly netrhá... Prostě věřim že najdu něco jinýho a třeba i lepšího :) Tak zase odepisuju na inzeráty a roznášim životopisy a tak... Držte palce :) 

12 komentářů:

  1. držím ti palce s hľadaním práce, určite niečo nájdeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. paci sa mi tvoj pozitivny pristup. nestrat ho! mozno to tak malo byt a naozaj pride nieco lepsie (aspon lepsi hotel :D) vies si samu seba predstavit, ze by si to robila rok, dva? :P
    inac aj si si nasla pri upratovani nejake tips, ci tam sa to nenechava? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! no záleží jak dlouho to bude trvat než něco najdu to se asi ten pozitivní přístup začne vytrácet :D a tyjo dělat tohle rok to si teda moc představit nedokážu no...
      a tips né no... ale mohli jsme si nechávat třeba pití co tam hosti nechali - takže se nám shromáždilo docela dost alkoholu :D

      Vymazat
  3. Nevěš hlavu, bude líp. :)
    F. v hotelu zůstává?

    A co zkusit babysitting? To není jednotvárná práce a když budeš mít štěstí na rodinu, ani ti to nebude připadat jako práce.

    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatim nevěšim zatim doufám :) ale dík! a F. bohužel taky skončil no :(
      babysitting je dobrej no zkoušela jsem obesílat různý inzeráty tak uvidim :) ale je to blbý protože v tom nemám praxi a ani nemám nějakej certifikát co tu většinou požadujou...

      Vymazat
  4. jsi pozitivní, to je hlavní. čeká Tě někde něco lepšího. F. zůstává?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! musí no :) a F. bohužel taky šel :(

      Vymazat
  5. chci tvůj pozitivní přístup, to je super! určitě něco najdeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. che zatim ho ještě mám no :D doufám! a děkuju :)

      Vymazat
  6. jéj, to je mi líto, držím palce! Doufám, že se na tebe brzy usměje štěstí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo nedá se svítit :( děkuju moc!

      Vymazat