čtvrtek 13. března 2014

Tetování

Od posledního tetování už utekla dlouhá doba - bylo to v New Yorku v roce 2009! Od loňskýho ledna jsem objednaná k Ondrashovi ale zatim jsem pořád na čekací listině... Což už teda začíná bejt divný a pěkně mě to štve...
No ale jesti máte tetování tak to znáte - člověk má chuť na další (a další a další a další...)! Takže mám vymyšlenejch několik dalších co se snad jednou objevěj :) A už se mi nechtělo čekat tak jsem se rozhodla pro tuhle novinku...
Nápis má pro mě po náročnym minulym roce hlubokej význam... A prostě to muselo bejt v češtině... Napsala to pro mě Anička z tohodle skvělýho blogu za což jsem jí hrozně vděčná :) 
Mám ještě takovej ten překvapenej pocit když periferním pohledem zahlídnu něco černýho na svojí ruce :D A moje první snadno viditelný tetování... Mám z toho hroznou radost!

Co vy a tetování? 

Mějte se skvěle!
Alice

29 komentářů:

  1. Zajímavý nápad nechat si vytetovat něco v češtině. A (pro mě) překvapivě to vypadá dobře! A máš to zase krásně nafocené.:)) Já chci taky další a další a další tetování, ale nějak na to nespěchám.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nevim nějak mě to ani nenapadlo v angličtině - i když googlila sem This too shall pass a vyjelo mi asi milion obrázků... a děkuju moc!

      Vymazat
  2. som veľmi rada, že si späť v blogerskom svete
    a hneď ako som videla tvoje tetovanie na intragrame tak som sa do neho zamilovala, nie len do fontu, ale aj to významu, má to vtip a nadhľad a že je to v češtine je to krásne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! mám radost že se líbí :)

      Vymazat
  3. pekne misto na tetovani, tez jsem tam chtela:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík! nápis musel na takový místo abych si ho sama dobře viděla :D

      Vymazat
  4. Moc se mi líběj tetování v češtině, takže tímhle jsi u mě zabodovala!:) Navíc, miluju Aničky písmo.
    A taky jsem moc ráda, že jsi obnovila blogový svět, měla jsem tvůj blog moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si právě řikala že sama moc hezký písmo nemám a nějaký "počítačový" mi přijde takový neosobní a vzpomněla sem si na Aničky nejlepší ruku a bylo jasno :) a děkuju moc!

      Vymazat
  5. skvele! uz ma irituje ze vsetci si daju tetovat napisy len v anglictine alebo latincine. mam tri male tetovania, z toho dva na viditelnom mieste - na rukach. zatial som sa stretla s prijemnymi reakciami a zaujmom (vsetci sa ma pytaju, ci to je skutocne a "co to znamena".)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zase něco bych si v angličtině dala - napadá mě třeba "what goes around comes around" nebo prostě nějakej idiom - myslim že anglicky umim dost dobře na to abych si nedala nějak blbě :D (to sem totiž taky viděla :D ) a v latině vlastně něco plánuju takže s tim problém nemám - takový ty antický výroky mi příjde divný překládat... ale tohle mi prostě sedělo v češtině... a ty máš ty šipky ne? to je hrozně dobrý :)

      Vymazat
  6. skvely skvely skvely <3
    ja uz jsem na tom fakt zavisla, ted se asi pujdu objednat na dalsi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no naprosto chápu! tvoje jsou krásný tak sem zvědavá na další :)

      Vymazat
  7. Jee hurá, ty máš blog! A skvělou kérku, how true!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám radost že máš radost! :) a dííííky!

      Vymazat
  8. Na Ondrashe si hezky pockas..:)
    Dodelavam navrhy na desate tetovani, je to zavislost.
    Ani jeden z mych napisu neni v anglictine, ni v cestine. Nejsou psany ani latinkou.
    Zdravim z Londyna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no už čekám rok a čtvrt! děs! ale zase - stojí to za to :)
      a to sem teda zvědavá - azbuka? runy?

      Vymazat
  9. pořád mě tetování baví a stále jsem nejspíš neskončila, ale teď jsem se nějak dostala do mezidobí, kdy zrovna žádné další nechci. dvě ze čtyř mám na dost viditelném místě a mám pocit, že mi to "překáží" v práci, přitahuje to pozornost a ne vždy je to naší společností tak moc tolerováno. a protože má další tetovací přání jsou viditelná, tak to musím nechat nějaký čas uležet :) to Tvé se mi ovšem líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taky sem se trochu odhodlávala s timhle místem - ale na druhou stranu mi příjde že si toho lidi moc nevšímaj přece jen je to docela malý... ale chápu no... a děkuju moc!

      Vymazat
  10. blog! ahoj! :D <3 tattoo je super!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvele je to ! :))) Taky sa mi nepacia vsetky tie anglicke/latinske kerky, ale zase na ceskych/slovenskych textoch ma odradza to, ze tomu vsetci naokolo budu rozumiet a pre mna je vyznam mojich kerok dost osobny.. :D
    A btw, pred mesiacom som bola u Ondrasha a vravel mi, ze ma cakaciu dobu cca 2 roky, tak este vydrz chvilu a urcite sa dockas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! k aj a latině sem psala už výš... ale myslim že ten osobní význam zůstává i když si text každej může přečíst - jako že nemusíš vysvětlovat svoje motivace... ostatně ani svoje další tetování asi nevysvětlim :D
      a wow závidim! :) čekám už rok a 3 měsíce tyjo tak snad se dočkám...

      Vymazat
  12. ten font je veľmi pekný :) čo sa týka tetovania Odrash patrí medzi top , to je pravda.. aj na ostatných obdivujem krásne kerky, ale ja o tom ešte nie som 100% presvedčená..možno raz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anička je totiž super :) a pro mě je Ondráš nejvíc! díky!

      Vymazat