sobota 8. března 2014

Setkání

Když jsme se rozhodli pro Edinburgh hned jsem si řekla že se musím potkat s Melisou! Tuhle krásku sleduju už od začátku jejího blogu ale nikdy jsme se naživo neviděly... Takže minulý pátek jsme zašly na kávu :) Mel mi ukázala výbornou kavárnu a pak mě vzala i k sobě... Skvěle jsme si popovídaly a celkově prostě super podvečer... A nepřekvapivě - je krásná a zábavná i naživo :) 
Tyhle skutečný setkání s lidma co znám jenom z blogu mě hrozně znervózňujou! Ale dopadlo to výborně :)
Už aby jsme tady znali víc lidí a mohli jsme chodit po večerch ven a tak...

Mějte se krásně!
Alice

8 komentářů:

  1. Jeeee to je úžasný! Škoda, že nemáte i fotku spolu. Každopádně taky Melisu sleduju a je super.:) A krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já sem nějak vůbec neměla chuť se fotit :D a díky!

      Vymazat
  2. Dobrý ty jo, to je super, že jste se sešly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jop já sem z toho měla velko radost :)

      Vymazat
  3. Jooo tyhle setkani blogeru co sledujes dlouho jsou nejlepsi... Ja takhle potkala blogery z broken-cookies a Yvana z facehunter. Takze znam ten pocit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vlastně osobně znám skoro všechny blogery co sleduju - spíš už je sleduju kvůli tomu že je znám a mám ráda jako lidi :) to se teda samozřejmě vztahuje na českou/slovenskou fashion blogovou scénu a je to tim že jsem na ní byla od samotnýho začátku... ale Mel mi chyběla :D a Yvana závidim ten je super! já viděla v Paříži Scotta Schumana z The Sartorialist a jenom sem ho z povzdálí uctivě a fascinvaně pozorovala :D

      Vymazat
  4. jůůů, já jsem o melisce slyšela prvně až když jsme viděla NM.
    a musím říct, že je megasympoška!
    tak ti závidím setkání s ní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji znám fakt od začátku :) a je skvělá! :)

      Vymazat