neděle 2. března 2014

Před odjezdem

Bydleli jsme s F. v malinký garsonce a počítali jsme s tím že po Novém roce odjedeme... Takže takový přechodný období - ale stejně nám v tý garsonce bylo skvěle :) No a potom jsme se rozhodli že je ta pravá chvíle a že cílem bude Edinburgh a tak jsme se museli odstěhovat... Trochu mi to teď připomněla Terka... Stěhování bylo hrozný! Doteď nechápu jak jsme za půl roku do tý garsonky stačili nashromáždit tolik věcí...
No a potom jsem musela z tý spousty vybrat 20 kg věcí který vezmu s sebou do Edinburghu... A to bylo teprve to pravý utrpení! Všechno co zůstalo doma jsem pečlivě probrala a zabalila do krabiček a uklidila k rodičům na půdu... Objevila jsem spoustu pokladů - třeba sešity ze základní školy nebo walkman ve kterym byla kazeta Písničky z rosy a dokonce fungoval! :D 
Nejhorší bylo balení knihovny i když mi to trochu ulehčil vánoční dárek od ségry - razítko s mým ex libris který jsem si natiskla do všech knih :) A potom oblečení... Vybrat čtyři trika čtvery šaty tři svetry a dvě sukně co si vezmu s sebou vyloženě bolelo! A ty hory oblíbenejch věcí který prostě zůstaly u našich... No radši nemyslet... Taky třídění náušnic bylo děsný - který si vzít s sebou a který nechat doma? 
Prostě - už abych měla job abych mohla začít doplňovat zásoby :D
To máte tak když chcete jít na procházku k moři jenže začne hrozně pršet... Tak aspoň pár cvaků doma :)

Co byste si určitě vzali s sebou kdybyste se stěhovali? 

Mějte se krásně!
Alice

18 komentářů:

  1. 3 mesacny pobyt v Amerike minuly rok ma tiez naucil, ako sa spravne balit a takisto ma odnaucil prechovavat sentiment k roznym vecickam. fakt, odkedy som sa vratila domov, zistila som, ze si nepotrebujem odlozit kazdy listok do kina a kazdy vystrizok z novin :) verim, ze to muselo byt tazke, kedze ty si tam asi neodisla len na 3 mesiace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já vyházela tolik těch sentimentálních věciček! :D možná horší než to balení je to že nevim kdy se k tomu co jsem nechala u našich vrátim a v jakym to bude stavu...

      Vymazat
  2. Jo,pro mě to taky prve bylo utrpení,ale hadry jsem si teda vzala skoro všechny!:D Nacpala jsem hrozně moc věcí do batohu, byl pak narvanej k prasknutí.. knížky jsem si nevzala žádný. Problém spíš bude,až pojedu zpátky,to si budu muset připlatit další kufr asi, nebo váhu navíc. Ale tak třeba zpátky nepojedu,haha.
    Fotky jsou moc povedené,sluší ti to♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já sem fakt oblečení vzala malinko! děsný! ale knižky jsem si taky nevzala - hezky jsem je orazítkovala zabalila a nechala u našich :( ale naštěstí mám čtečku takže všechny knížky světa pořád u sebe :D

      Vymazat
  3. Vzala bych si svoje Lity! Ale já se stěhuju každej tejden, takže tohle rozhodování znám :D A vždycky spoustu věcí zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jó ale po týdnu se k tomu zapomenutýmu vrátíš to je jednouduchý! :D ale znám to no když sem jezdila do Ústí tak to vždycky bylo drama co zase nemám... nejhorší fail samozřejmě nabíječka na comp :D

      Vymazat
  4. Presne vim, o cem mluvis. Zazila jsem si to pred tremi lety a co jsem si tenkrat nabalila, bylo vyfocene v prvnim prispevku na mem blogu. Tezky minimalismus :D No od te doby pribylo veci minimalne petinasobne. A moc pekne fotky, moc se mi libi vlasky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi tak no... ale už jsem si stačila koupit novej kabátek - Primark mě zabíjí! a děkuju moc!

      Vymazat
  5. Vezmu si základní oblečení - co bylo nyvíc, už jsem rozdala. Taky si vezmu šicí stroj a všechny látky a všechno ohledně šití - knihy, časopisy, pletení, kolovrátek, perličky na výšivku...protože pak bych to mohla ještě využít, něbo někomu darovat jako celek. No, a pak si vezmu obraz. Dva hrnce. Dva hrnky. Misku. Tyčový mixér. Boty, které jsem ještě nevyhodila. A spacák a karimatku. Abych měla kde spát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držim palce! a tyčovej mixér to je sen!

      Vymazat
  6. jé, ty máš blog!:) těšim se na další články! já tohle stěhování zažila v létě, ale to jsem si mohla navozit, co jsem chtěla, žádnej limit zavazadel se nekonal a navíc to mám domů mnohem blíž než ty (ikdyž časově asi stejně :D) A ještě musím nakonec pochválit super vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda že jsi ráda! :) a děkuju!

      Vymazat
  7. Od Tebe si pochvaly tolik cením,byla jsi jedna z mých nej blogerek,proto jsem nadšená, že jsi zpět. Dvojnásob, že v Edinburghu.:)

    OdpovědětVymazat
  8. taky to bolelo, kdyz jsem balila z berlina. nechala jsem tam asi vsechny veci, co jsem kdy nakoupila v ikee a kvuli kterym jsem se jeste extra podruhy vracela do prahy tenkrat - to si clovek pripada jako idiot. nakonec to bylo vsechno v jedny tasce - jakoze uplne vsechno co na svete mam jsem narvala do jedny tasky, stala jsem v pokoji a nevericne na to koukala asi pet minut :) druhej den rano jsem se to snazila vysvetlit panovi, co mi s tim pomahal do u-bahnu, ale nemoh to moc pochopit, ze v ty tasce je fakt vsechno co vlastnim :) behem letu jsem mela na heathrow prestup s prenocovanim, tak jsem i pocitala s tim, ze mi to velky zavazadlo ztratej a pocitac a penize a veci na prevleceni jsem si dala do carry on -- no a neztratili a stejne tady zatim pouzivam prakticky jenom to, co bylo v tom prirucnim (duh)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo tak to si neumim představit... ale sem zvědavá co z tý hromady věcí co je u našich na půdě ještě kdy vytáhnu...

      Vymazat
  9. zavidim ti to miesto, kde zijes.)

    OdpovědětVymazat