sobota 22. března 2014

Everything is going to be alright

V úterý jsme měli volno tak jsme se vydali za kulturou... Vybrali jsme si Scottish National Gallery of Modern Art... Má dvě části - Modern One a Modern Two - a v Modern One byla zdarma přístupná výstava Louise Bourgeois (odkaz na wiki!)... Bylo to vážně zajímavý! Teda naštěstí byl u každýho díla poměrně obsáhlej popisek jinak bych toho moc nepochopila... Ale teda ten pavouk přes celou místnost mě straší ještě teď - zajímavost: pavouk pro Louise Bourgeois znározňuje matku... No nevim pro mě jako těžkýho arachnofobika je to nestravitelný...
Pak mě taky pobavil obraz Johna Bellanyho Prague Easter - představte si že přídete do místnosti tam obrovskej obraz a podezřele to vypadá jako Praha... Příjdu blíž - pořád Praha... Přečtu si popisek - je to Praha! No hezký :)
Galerie má taky pěknou zahradu a neony mě vážně zaujaly... 
Taky jsem měla náladu trochu pózičkovat tak snad nevadí :) Koupila jsem si v Primarku jarní kabátek a mám z něj hroznou radost! A už mám fakt děsně odrostlý vlasy - musim si koupit barvu a naučit F. barvit vlasy :D 

Těším se na další kulturní výlet :) Ale příště chci do zoo - právě jsem zjistila že tady mají pandy! 

Mějte se krásně!
Alice

22 komentářů:

  1. za prvé, kočka jsi největší! kabátek super a prostě Ti to náramně sluší! :) // a pak úplně maximálně závidím tu galerii a tu britskou architekturu a přírodu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem maximálně vděčná, že jsi tady fotku toho pavouka nehodila. Nejsem si jistá v jakém rozsahu by byl šok, který by mi to takhle po ránu vyvolalo !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakó tak si jí radši negoogli protože těch oblud zjevně vytvořila spoustu :D

      Vymazat
  3. Ten kabátek z Primarku je krásný a moc ti to sluší!!! Závidím tu sukni a vůbec to, že jsi tam, kde jsi a můžeš to všechno vidět a zažívat :) Pet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! ve skutečnosti jsou to šaty :)

      Vymazat
  4. No strašně mi vadí, že jsi zapózovala. :D Haha, dělám si srandu, ty všechny fotky tak rozzáříš. :-) Máte tam nádherně!!♥ Je zajímavé, že v UK mají dost často muzeum v nějaké takové "antické" budově. To se mi moc líbí.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) já se na toho svýho fotografa prostě musim usmívat! a byl zrovna krásnej den :)

      Vymazat
  5. Jinak ted jsem četla komentář u Eivy, s tím ovocem a zeleninou a doporučuju ASDU. Říkala jsem, že tam mají levno!:D

    OdpovědětVymazat
  6. nejdu mi asi 3 fotky :(((((((
    (ani tebe?)
    inac supis!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda to mě mrzí u mě je všechno v pořádku... ale dík :)

      Vymazat
  7. Sem moc ráda, že si zase začala blogovat.) na instagramu když sem viděla fotky sem si řikala že je škoda že o tom i nepíšeš.)

    OdpovědětVymazat
  8. ta suknaa!! boze ja uz som normalne uchyl na tartan vzor :D musim sa skludnit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou to šaty ale v pohodě :) a tady je to samej tartan no :D

      Vymazat
  9. milujem výstavy, išla by som sa veru pozrieť na takéto miesto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsme dvě! chci tady navštívit všechno možný :)

      Vymazat
  10. Ach, Edinburgh ♥ Máš můj neskutečný obdiv, že ses odhodlala takhle skočit do neznáma, jednou bych to ráda taky udělala. A britská muzea jsou super, neměli tam taky kvíz pro děti, za který pak dostanete nálepku? To úplně zbožňuju, vždycky mě to donutí se opravdu soustředit, co tam vlastně mají, a pak si toho z výstavy mnohem víc pamatuju - no a ještě nálepka, no neber to! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! a jojo viděla sem na tvym bucketlistu tak držim palce ať to klapne :) a tyjo takovýho kvízu sem si nevšimla - příště budu pozornější takový věci totiž miluju! :)

      Vymazat