neděle 23. února 2014

Nové začátky...

Co si pamutuju vždycky bylo mým velkým snem žít v zahraničí... Jedno léto v Americe a semestr v Holandsku mě v tomhle snu docela utvrdili a tak jsem vymýšlela kdy jak a kam... A navíc se podařilo i to nejdůležitější - našla jsem skvělýho muže který se rozhodl jít do toho se mnou... A tak jsme vymýšleli spolu... Původní myšlenka byla Londýn nebo Amsterdam... Různě jsme zkoumali možnosti až nám z toho vylezlo že by to bylo možná lepší někam jinam v UK...
A pak mě napadl Edinburgh... Vlastně ani nevím proč! Potom už jen pár týdnů shánění bydlení koupení letenek balení zjišťování co je nutný a zařizování po úřadech... 
A najednou bylo 13. února a nasedli jsme do letadla vstříc dobrodružství! Dneska je to už 10 dní... 

Je to už skoro tři měsíce co jsem přestala psát svůj předchozí blog... Už mě nebavila ta odosobněnost a strohost zveřejňování pár fotek a pár řádků nic neříkajícího textu... Nuda a sebecenzura! Takže začínám znova... Bude to víc osobní víc všední víc skutečný... Tak uvidíme :) 

Mějte se krásně!
Alice


17 komentářů:

  1. Žít v Amsterdmamu je můj životní sen :-) to město naprosto zbožňuji!
    Těším se na články a fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amstr je skvělý město! ale nakonec jsme se rozhodli pro Edinburgh... přece jenom nechtělo by se mi učit holandsky...

      Vymazat
  2. Sebacenzúra a strohosť,vieš, že mne to zas niekedy chýba? Ja furt sa otrieskam a rozpleštím na tých internetoch a potom si vravím, veď svet je uchýlný,kroť sa! ale nejde to....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když já už se pak krotila natolik že to úplně ztrácelo kontakt se skutečností a byla to barevná lež... no uvidíme co vytvořim tady :)

      Vymazat
  3. těším se, moc!
    hlavně proto, že mám taky takové sny a taky přítele, co do toho půjde se mnou :) .. zatím se sice jen hlásím na VŠ a nemám finance na přežití v cizině, ale pomocí blogů jako tenhle se alespoň můžu do těch dokonalých míst přenést (a taky se dočíst i o jejich nedokonalostech) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no mi to taky trvalo dlóuho než sem to konečně naplnila... ale i při vš se dá spousta věcí - léta v kempech ve státech erasmus - vřele doporučuju!
      a neboj budu dokumentovat i ty potíže :D

      Vymazat
  4. Ali, dekuju moc za komentar u me a za upozorneni, ze pokracujes v blogovani! Preji ti moc stesti v tvem novem zivotnim zacatku a tesim se na prispevky! <3 (P.S. Ale trosku skoda, zes nesla do toho Amsterdamu:) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není přece zač :) já moc děkuju!
      a Amstr je obrovský lákadlo ale představa hledání práce když neumim holandsky mě prostě odradila...

      Vymazat
  5. Jsem tak ráda,že pokračuješ,tohle bude jeden z mých nej blogů, jak to tak vidím.♥ Máš pravdu, ta sebecenzura trápí i mě, no.. jenže mě i docela trápí, že spousta čtenářů prostě nečte, jakmile napíšu něco delšího, tak mi připadá, že je to nezajímá a kolikrát je v těch komentářích i vidět, že to prostě nečtou. Proto bych ráda měla fakt klidně jen pár čtenářů, co by opravdu ČETLI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasný no! to je vždycky problém... doufám že se i takový najdou :)

      Vymazat
  6. Jinak za mě je Edinbirgh nejkrásnější město na světě,takže jsem ráda, že jste se rozhodli pro něj..mít tu volbu tenkrát, tak jedu asi taky tam. Na druhou stranu, nevím, jak bych rozuměla skotské aj..:/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já sem zatim nadšená :) ale teda ta jejich řeč to je šílený! :D

      Vymazat
  7. fíha! co tam budete dělat? fandím. strávila jsem v edi poslední léto a fakt je to tam nejlepší na světě :). i když teda klobouk dolů za nastěhování zrovna v tuhle pošmournou dobu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele práci teprve hledáme - ale jsme ochotný dělat v podstatě cokoliv :D a poslední dny je docela hezky :)

      Vymazat
  8. Alice, mám strašnou radost, že znovu píšeš! Chodila jsem na tvůj dřívější blog a moc mě mrzelo, že jsi skončila. Jsi tak upřímný a milý člověk. Líbila se mi u tebe právěže ta tvá "opravdovost". Přeju ti hrozně moc štěstí nového začátku a budu sem ráda chodit tě navštěvovat :-) Pet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé moc děkuju to je od tebe milé! a na opravdovosti právě minulý blog už ke konci dost ztrácel tak snad tady mi to půjde líp :)

      Vymazat