úterý 25. února 2014

Edinburgh

Že je Edinburgh krásný město jsem věděla už dřív ale přesto mě ta nádhera při prvním kontaktu zaskočila... Něco jako "wow támhle ta budova!" "bože tohle je krááásný!" nebo prostě "mazec" ode mě F. slyšel asi tisíckrát :) Když já prostě tuhle historickou architekturu zbožňuju! 
Bydlíme docela daleko od centra v takový klidný obytný čtvrti takže cesta do centra je vždycky trochu výlet... Mám pořád docela pocit že jsem turista na dovolený - pořád fotim objevuju a obdivuju... Dneska jsme byli na procházce skrz Old town až na hrad a prostě krása! 
Scott Monument - teda jenom jeho část ve skutečnosti je to obrovský... 
 National Gallery of Scotland... 
 A hlavně - hrad! Uprostřed města na skále obrovskej hrad! No krása :)
Britský taxíky a dvoupatrový autobusy...
Na druhou stranu - nemůžu se dočkat chvíle kdy tenhle "turistickej" pocit zmizí a bude to prostě moje město a každodenní uličky a běžná krása... No nejdřív to chce práci... Ale o tom zase jindy :)

Mějte se krásně!
Alice

10 komentářů:

  1. Ten hrad - wow! Ja jsem ted studijne v Kodani, alw vlastne ziju v Malmu. Takze Te chapu. Jsem tu skoro mesic, takze uz zvykla a moc me to tu bavi! Ty tam jsi za praci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo severský země mě vždycky lákaly :) a jojo já jsem tu kvůli práci...

      Vymazat
  2. Jeeeee jsem moc ráda, že píšeš! Budu tě sledovat jako ostříž! :D My měli loni jet do Edinburghu,ale když jsme zjistili, kolik to stojí, tak jsem si raději zaplatila měsíční dovolenou...v Čechách :D Snad to letos vyjde. Jen mě mrzí, že je tady ta doprava tak drahá, člověk by řek, že když jsi v Anglii, tak se do Skotska podíváš levněji.:/
    Ta čtvrtá fotka vypadá jak z nějaké pohádky,neuvěřitelný..a ta architektura♥to je to,co se mi na Edinburghu líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je to až tak drahý? tak to je děs! a já sem taky nadšená no :)

      Vymazat
  3. jeej ty opat pises :) urcite pokracuj, mam rada blogy o zivote v zahranici!

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevis, kolik vzpominek ty obrazky prinasi zpatky, ale uz si na divny stavy zvykam tady v Brazilu. Az se budete citit posh and fancy tak zajdete do Jimmy Chungs nebo jak se to pise, je to na tom moste na Waverley nad vlakovym nadrazim, nejlepsi cina all you can eat a skvely dezerty : ) Jestli budou mit cibulovy kolecka smazeny tak na me obzvlast myslete -- i kdyz je mam rada jenom proto ze je jed Dr. House : ) Tyjo mam fakt radost ze pises a ze zrovna z Edin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a to zní skvěle doufám že ten okamžik příjde a zajdeme tam :)

      Vymazat
  5. ano! vela fot a pis, ja doslova milujem taketo clanky o cestovani, architekture, vyletoch :) v Edinburgu som este nebola ale velmi rada by som sa tam sla niekedy pozriet, vyzera to tam kraaasne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a jojo je to tu nádherný :)

      Vymazat